Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
stefan90 skrev:2351400Hej jag undrar om någon här vet hur stor säkring man ska sätta in för att få bort säkringen på en derbi gpr 125? jag har försökt söka på internet men hittar ej så tänkt om nån av er skulle veta![]()
stefan90 skrev:2351400Hej jag undrar om någon här vet hur stor säkring man ska sätta in för att få bort säkringen på en derbi gpr 125? jag har försökt söka på internet men hittar ej så tänkt om nån av er skulle veta![]()
Bara ta en säkring, du ska ju bara ha kontakt, du kan lika gärna använda ett spik eller nåt sånt.stefan90 skrev:2354988Alltså gpr:en är bara el strypt, och enda man behöver göra för att få bort strypningen är att sätta in en säkring under sadeln. Jag undrar om nån här skulle veta hur stor den säkringen skall vara som jag skall sätta in.
![]()
Ta en 10 amptror inte den pajar..Solid snake skrev:2355039Bara ta en säkring, du ska ju bara ha kontakt, du kan lika gärna använda ett spik eller nåt sånt.
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |