Deppigt.. eller

Som någon nämnde tidigare. Dra en tralla och fundera först minuten efter det, huruvida du saknar henne eller inte? Tror de allra flesta killar känner igen sig i att det är ytterst få tjejer som påverkar en känslomässigt, så till den grad att man precis efter en orgasm ändå känner att man vill vara henne nära.
Dom få gånger det hänt så har jag vetat med mig att jag är kär.

Har du någonsin känt så över denna tjejen? Eller har det till största del varit hennes snygga yttre som stundtals lockat dig, för att sen under "vanlig tid tillsammans" frågat dig själv vad du ser hos hennes personlighet?

Kort sagt, har du överseende med en bristande personlighet pga att du tycker hon är snygg så är det bara att gå vidare. Saknar du däremot hennes egenskaper och minns stunder ni haft tillsammans som inte handlar om att knulla, ja då är det svårare. Kanske att gräset är grönare på andra sidan, kanske inte.
Du, liksom jag borde fråga dig själv om det är tjejen som är problemet, eller om det är du och vad du kan tänkas vilja ha, som skapar problemet.
Kommer det bli annorlunda med en annan tjej? Antagligen inte, tjejer är inte mycket roligare än såhär tyvärr.

Vårt /mitt problem är att de blir slut men sen så börjar vi att längta efter varandra.... Och då är vi snart där igen (sängen)
Men då handlar det väl mer om kåthet än om kärlek? Kanske några skvättar nostalgi och rädsla för att helt släppa taget också? Om förhållandet bara bygger på sex så är det i min värld inte mycket att ha :fakta

Som någon nämnde tidigare. Dra en tralla och fundera först minuten efter det, huruvida du saknar henne eller inte? Tror de allra flesta killar känner igen sig i att det är ytterst få tjejer som påverkar en känslomässigt, så till den grad att man precis efter en orgasm ändå känner att man vill vara henne nära.
Dom få gånger det hänt så har jag vetat med mig att jag är kär.

Har du någonsin känt så över denna tjejen? Eller har det till största del varit hennes snygga yttre som stundtals lockat dig, för att sen under "vanlig tid tillsammans" frågat dig själv vad du ser hos hennes personlighet?

Kort sagt, har du överseende med en bristande personlighet pga att du tycker hon är snygg så är det bara att gå vidare. Saknar du däremot hennes egenskaper och minns stunder ni haft tillsammans som inte handlar om att knulla, ja då är det svårare. Kanske att gräset är grönare på andra sidan, kanske inte.
Du, liksom jag borde fråga dig själv om det är tjejen som är problemet, eller om det är du och vad du kan tänkas vilja ha, som skapar problemet.
Kommer det bli annorlunda med en annan tjej? Antagligen inte, tjejer är inte mycket roligare än såhär tyvärr.

Tack alla för kanonbra inlägg,

Saknar faktiskt vissa diskusioner med henne (andra saknar jag INTE...). Alltså sexet är ju otroligt viktigt att de är bra och och att tjejen vill göra det lika ofta som jag. Sällsynt att man hittar en tjej som har samma krav på antal ggr jag.

Har med alla tjejer haft riktigt bra sex.

Ja ibland börjar oxå att fundera på om det är jag som liksom inte blir nöjd.

Eftersom du verkar finna henne mycket attraktiv och saknar henne mycket pga. det bland annat (?), tänk såhär:

Någonstans där ute finns det minst en kille som är jävligt trött på hennes tjat och gnäll.

Var nöjd över att det inte är du. :)

SH ordspråk.

Eftersom du verkar finna henne mycket attraktiv och saknar henne mycket pga. det bland annat (?), tänk såhär:

Någonstans där ute finns det minst en kille som är jävligt trött på hennes tjat och gnäll.

Var nöjd över att det inte är du. :)

SH ordspråk.

Visst fan har ni rätt (nästan) allihop:D

Haha, gör det faktiskt själv också, han fick reda på det några år efter det var slut.

En lagom knäck för självförtroendet :)

I mitt fall var det jag som råkade ut för en ghey tjej.
Jag brukar påstå att det var jag som drev henne in i det med, med viss stolthet. Hah! ;)

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt