Deppigt.. eller

Mad Lars

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
-97 Suzuki Gsxr 750
Har gjort slut med tjejen, men vet inte om jag ska vara glad eller deppig..

Eller rättare sagt e nere för att jag inte e ledsen över att dumpat henne.

Samtidigt tänker jag att hon kanske inte va så dum ändå, kanske ja som e knäpp::va

nån mer som haft lika kluvna känslor?

Det är så med allt mer eller mindre, det är inte så viktigt när man har det men så fort man vet att det inte finns där längre så kommer tankarna.

Har det gått så pass långt att du/ni gjort slut så är det ett tecken, och du har bara o vinna på det. Antingen går du vidare och inser att du inte var lycklig, eller så hittar ni tillbaks och värderar varandra ännu mer. Ge det bara lite tid.

Det är så med allt mer eller mindre, det är inte så viktigt när man har det men så fort man vet att det inte finns där längre så kommer tankarna.

Har det gått så pass långt att du/ni gjort slut så är det ett tecken, och du har bara o vinna på det. Antingen går du vidare och inser att du inte var lycklig, eller så hittar ni tillbaks och värderar varandra ännu mer. Ge det bara lite tid.

Ja e ju så helvetes envis så jag gett det tre veckor, har hela tiden tyckt det var ett bra beslut.. men nu börjar jag att tvivla på om jag ska var nöjd med mig själv...

Citerar en vän till mig: "Jag trodde att jag var kär i henne fortfarande... men jag var bara kåt" -sades någon månad efter det tagit slut och han "råkat" fara hem till henne och "trillat" i säng.

Citerar en vän till mig: "Jag trodde att jag var kär i henne fortfarande... men jag var bara kåt" -sades någon månad efter det tagit slut och han "råkat" fara hem till henne och "trillat" i säng.

Ärligt.... började faktiskt tro på eftermiddagen idag att det var så...

Ja e ju så helvetes envis så jag gett det tre veckor, har hela tiden tyckt det var ett bra beslut.. men nu börjar jag att tvivla på om jag ska var nöjd med mig själv...

Om det dyker upp en 10 poängare som är lite sugen och kanske mer hade du fortfarande känt så? eller trycker du ner dig själv och tänker att hon är nog det bästa du kan få, eller för lat för att hitta en som du vill vara med utan tvekan?

Va ärlig mot dig själv och tänk att du alltid har ett annat val så ska du se att det ger dig ett annat perspektiv här i livet.

Kolla på denna så kanske det får dig att tänka i rätt banor.

[YOUTUBE-ID]uPE0G00XFV0[/YOUTUBE-ID]

Som en god vän sa en gång i tiden: Är det bra så tar det inte slut :fakta

Alltid trist att göra slut, även om förhållandet sög så var det ju bra en gång i tiden, annars hade man ju inte blivit ihop, och många är mer nostalgiska och sentimentala än dom vill erkänna! Bara att bryta ihop och gå vidare :)

Välkommen till klubben. Jag dumpade min i söndags för att leva singellivet.

Men nu är det hon som är ute med massa killar i gbg nesans jag sitter med grabbarna och dricker öl. Jäj!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Ärligt.... började faktiskt tro på eftermiddagen idag att det var så...

Du är nästan garanterat inte kär. Gör så här:
1. Skriv en lista på allt du störde dig med ditt ex
2. Fundera på om du verkligen vill ha det du skrivit på listan tillbaka i ditt liv
3. Dra en handtralla
4. Läs listan och fundera igen. Samma slutsats som i steg 2?

• Gilla
Reaktioner: ft
Om det dyker upp en 10 poängare som är lite sugen och kanske mer hade du fortfarande känt så? eller trycker du ner dig själv och tänker att hon är nog det bästa du kan få, eller för lat för att hitta en som du vill vara med utan tvekan?

Va ärlig mot dig själv och tänk att du alltid har ett annat val så ska du se att det ger dig ett annat perspektiv här i livet.

Kolla på denna så kanske det får dig att tänka i rätt banor.

[YOUTUBE-ID]uPE0G00XFV0[/YOUTUBE-ID]

Orkade inte kolla på hela klippet just ska göra det senare..
Tappade upp en Bowmore istället och tittar på åttan " denvilda jakten på lyckan"

Ibland funderar jag påom det e så det blivit om vi köpt ett hus tilssammans...

Välkommen till klubben. Jag dumpade min i söndags för att leva singellivet.

Men nu är det hon som är ute med massa killar i gbg nesans jag sitter med grabbarna och dricker öl. Jäj!

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Dumpade min för tre veckor sedan, hon har gjort ett par försök att ställa skare och ting "till rätta",... men jag har varit envis. Nu har nog hon gett upp lite , och vad fan händer då känns inte det heller bra:va

Flickvänner är ghey

He he nästan ett gammalt djungelordspråk fast det hette "alla som har tjej är bögar"
Vilket grundade sig på att det fanns (finns) ett större antal killar som är homo som lever med en tjej än som är öppet homo-

Last edited:
Dumpade min för tre veckor sedan, hon har gjort ett par försök att ställa skare och ting "till rätta",... men jag har varit envis. Nu har nog hon gett upp lite , och vad fan händer då känns inte det heller bra:va

Som i Glennfallet, det är en dominanshandling
[YOUTUBE-ID]OC4KWlYuobI[/YOUTUBE-ID]

Du är inte intresserad men vill ju fortfarande vara alfahannen ;)

Som en god vän sa en gång i tiden: Är det bra så tar det inte slut :fakta

Alltid trist att göra slut, även om förhållandet sög så var det ju bra en gång i tiden, annars hade man ju inte blivit ihop, och många är mer nostalgiska och sentimentala än dom vill erkänna! Bara att bryta ihop och gå vidare :)

Vårt /mitt problem är att de blir slut men sen så börjar vi att längta efter varandra.... Och då är vi snart där igen (sängen)

Skriva av sig här tror jag faktiskt hjälper!
Klappar dig på axeln och säger:
"Du gjorde rätt val, har du ens tänkt tanken på att avsluta förhållandet och dessutom gjort något åt det, visar bara på rätt val. Tänk på allt du vill göra nu och checka av ett par drömmar innan du sitter fast i en förhållandesituation igen!"

Som i Glennfallet, det är en dominanshandling
[YOUTUBE-ID]OC4KWlYuobI[/YOUTUBE-ID]

Du är inte intresserad men vill ju fortfarande vara alfahannen ;)

Ha ha ha, fan vet om du inte har rätt. De tråkiga e ju att hon e så jävla snygg så hon kommer ju att få ligga direkt.

Men jag känner att jag kanske e lite lat för att anstränga mig tillräckligt för att hitta någon som jag verkligen vill vara med.

Allts jag vill inte bara ligga med fel persson ...
Utan nån som jag verkligen känner att jag kan ge allt för

Skriva av sig här tror jag faktiskt hjälper!
Klappar dig på axeln och säger:
"Du gjorde rätt val, har du ens tänkt tanken på att avsluta förhållandet och dessutom gjort något åt det, visar bara på rätt val. Tänk på allt du vill göra nu och checka av ett par drömmar innan du sitter fast i en förhållandesituation igen!"

Faktiskt visst gör det de.. E redan på lite bättre humör känner jag.
Lite adrenalin skulle behövas nu..
I brist på Cross eller gatåkning får det bli lite snowboard på söndag :tummenupp

Last edited:
Lite väl tidigt att kunna säga det men... jag säger det ändå med lite ändringar.. Nästan rätt tid att bli singel, våren är snart här o töserna börjar så fint ta på sig sina kortaste kjolar och sina fina minimala tröjor... Samtidigt som en annan tar på sig sitt läder o kör hardcore :D

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt