Deppighet

Status
Ej öppen för fler svar.
Känns lite ljusare idag iaf. men det är ändå en sån dag då man bara hade velat ligga kvar i sängen och sova bort hela dagen. Försöker övertala mig själv att det finns värre saker att deppa över än mina. Men är nog inne i någon slags känslig period. Allt som inte går åt det hållet jag vill, blir helt plötsligt jätte stora problem.
Så jag ska sluta grubbla över allt så mycket helt enkelt.. some how.. :)

Gå till en psykolog och få en utvärdering gjord. Det är mycket bättre än att sitta på ett motorcykelforum (ja, sporthoj.com antyder att det är så) och säga A, men inte B. Seså, ta tag i det på riktigt istället.

Gulsnabbtrajja skrev:
Och till råga på allt går vi mot mörkare tider nu, inte mycket sommar kvar... :(

Det har regnat hela sommaren oxå. Och i måndags blev jag överkörd av en kärring i en XC90. Jag har ont!

mia83 skrev:
Känns lite ljusare idag iaf. men det är ändå en sån dag då man bara hade velat ligga kvar i sängen och sova bort hela dagen. Försöker övertala mig själv att det finns värre saker att deppa över än mina. Men är nog inne i någon slags känslig period. Allt som inte går åt det hållet jag vill, blir helt plötsligt jätte stora problem.

Närsomhelst du har tråkigt så skicka mig ett PM vettja... :)
Sitter själv och har tråkigt i Halmstad en del... :3freak

t-rex skrev:
Jo small gjorde det. Hann inte spöa upp kärringen, de skickade iväg mig med ambulans. Skall bara fixa hennes nummer sedan blir det nAKCSKÅT!
Oj, hur gick det med dig? Illa skadad?

t-rex skrev:
Jo small gjorde det. Hann inte spöa upp kärringen, de skickade iväg mig med ambulans. Skall bara fixa hennes nummer sedan blir det nAKCSKÅT!

Låna vapen ? Storlek på önskad skadaeverkan? :7peta, :lol

Last edited:
mia83 skrev:

Du kanske ska skippa killarna, du borde träffa en riktig man istället, som vet hur man tar hand om en kvinna.
Synd att du bor så långt bort.... :7peta :kär

Långa farbron skrev:
Här är jag. :yoparty

Nää ,jag är för gammal för henne :brinnerup

Inte då..unge man..
Hon kan möjligen vara för ung, men åldern ska aldrig sätta gränser i kärlek.

mia83 skrev:
Någon som har något förslag på vad man kan hitta på när man känner sig nere och är trött på den trista vardagen? Finns i och för sig mycket man kan hitta på men om man inte ens är sugen på det. :( Det känns inte ens som om kompisarna räcker till.

ta o åk lite hoj med mig.. då har du inte tråkigt i alla fall.. o du är inte ensammen :tungan

Så så... om det ändå blir en raggningstråd nu så släng upp lite fina bilder, mycke hud :) Mmmmmm.....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey