mia83 skrev:QUOTE]
UT UT UT!
sitter ibland hemma o känner som du...
kommer man bara utanför dörren så känns allt genast bättre! LOVAR!
gå ner til kiorren o köpt en banan eller nåt!
åk en tur i bilen om du inte kan åka hoj!
kom igen nu!!
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mia83 skrev:QUOTE]
UT UT UT!
sitter ibland hemma o känner som du...
kommer man bara utanför dörren så känns allt genast bättre! LOVAR!
gå ner til kiorren o köpt en banan eller nåt!
åk en tur i bilen om du inte kan åka hoj!
kom igen nu!!
![]()
mb skrev:Ok... då kanske jag inte kan hjälpa dig, men jag skulle kunna ställa ett antal frågor om hur tjejer är funtade
Kanske skulle vi komma fram till att det är samma frågor. Svaren ligger oftast hos en själv i slutändan.
Johoo man tackar.gojje skrev:gå ner til kiorren o köpt en banan eller nåt!
kom igen nu!!
![]()
eus skrev:Johoo man tackar.
Och vad ska hon med just en BANAN till då![]()
gojje skrev:gå ner til kiorren o köpt en banan eller nåt!
mia83 skrev:Någon som har något förslag på vad man kan hitta på när man känner sig nere och är trött på den trista vardagen? Finns i och för sig mycket man kan hitta på men om man inte ens är sugen på det.Det känns inte ens som om kompisarna räcker till.
Integojje skrev:tugga lite på kanske!!!
allt e inte ALLTID som man ALLTID tänker på du vet...![]()
Snorfen skrev:Du behöver nog ett miljöombyte på nåt vis.Träffa lite nytt folk,hoppa på nån kurs i nåt du tycker är skoj,eller är intresserad av.Men vad du än gör..sitt inte hemma och grubbla!Det gör bara allt så mkt sämre....
Fundera på sin livssituation kan man göra,men får inte bli rutin att man sitter där....och du...hjälper det inte så skaffa dig nån att prata med,nån utomstående...kurator eller liknande som du kan ha som bollplank.
Hoppas det löser sig för dig!
Mingves skrev:Jag brukar ta en sväng på stan, kanske en fika, köper en tidning som man kan läsa under en kopp kaffe. Kollar på saker man vill ha, idag kollade jag på en hemmabioprojje, sedan kan man gå på bibblan och låna en bok. Kolla lite till i nån affär, kanske man känner nån som jobbar i affäen så kan man tjata bort en 30min sådär. sedan rumlar dagen på och vips är kvällen där och det är dags för ett träningspass eller dylikt...
Så spenderar jag min semester, klart på lördagen är det party!!! Du får gärna följa med o festa med oss här i GBG på lördag mia...så har du en dag som är bokad...fast än så har jag inte fixat ihop någe festfolk så det kanske bara blir vi..![]()
///M
Coola Ola skrev:Då jag i hemlighet är sh.coms egen deppmeister så borde jag ju ha en del stalltips att bjuda på men tyvärr har jag nog inte det. Är det kompisarna det är "fel" på så blir det så klart jobbigt, det är vad jag brukar använda mig för att få ur mig dystra tankar. Det gäller ju förstås att man har vänner som förstår och står ut. Pröva att gråta ut här på sporthoj.com, dvs berätta vad som faktiskt får dig må dåligt, är övertygad om att du får förståelse för dina problem och kanske mår bättre efteråt.
Coola Ola skrev:Då jag i hemlighet är sh.coms egen deppmeister så borde jag ju ha en del stalltips att bjuda på men tyvärr har jag nog inte det. Är det kompisarna det är "fel" på så blir det så klart jobbigt, det är vad jag brukar använda mig för att få ur mig dystra tankar. Det gäller ju förstås att man har vänner som förstår och står ut. Pröva att gråta ut här på sporthoj.com, dvs berätta vad som faktiskt får dig må dåligt, är övertygad om att du får förståelse för dina problem och kanske mår bättre efteråt.
anja skrev:läggav. det är jag som är sporthojs deppmästare. depp-prinsessa.![]()
Coola Ola skrev:men du, du kan få vara depp-prinsessa så är jag depp-kung, ok?
anja skrev:nejnejnej. NEJ!
Är det möjligen så att du vill ha en kille med hoj, eftersom du tyckte att det här var ett bra ställe att lätta ditt hjärta på? Fixade dit bild och allt... Du vet att du får fler spekulanter om du mekar in en profilbild också, va? Gärna helkropp, med mycket hud.mia83 skrev:tyvärr så kan jag inte skriva här vad det är som tynger mig..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |