Vad har ni för depåstöd till era motarder??
Jag bytte till mig ett sån crosspall som man trycker upp med foten mot den jag hade till ninjan ( för övrigt ett kasst byte).
Men men problemet är att den är så jävla instabil.
Fick nog idag och satte 2 pallbockar under motorn, funkade stabilt.
Kanske finns andra modeller som är bättre??
//Josefsson
Jag bytte till mig ett sån crosspall som man trycker upp med foten mot den jag hade till ninjan ( för övrigt ett kasst byte).
Men men problemet är att den är så jävla instabil.
Fick nog idag och satte 2 pallbockar under motorn, funkade stabilt.
Kanske finns andra modeller som är bättre??
//Josefsson