Depåmoppe - leksak - Var köpa?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Depåmoppe?

Tjohej alla.. jag skulle vilja hitta vart man kan köpa en depåmoppe. ska vara elvarianten och vara stark. Det ska inte vara sån som GSXR1100R har. Den är för tantig.

Några tips?

Ursäkta mig men depåmoppe är ju det mest meningslösa man kan köpa. Vad tusan behöver man en sådan till i en Svensk depå där allt finns inom 350m? Kalla det vad det är - leksak. Som du förstår har jag ingen aning om var man köper dylika leksaker.

Swedie skrev:
Tjohej alla.. jag skulle vilja hitta vart man kan köpa en depåmoppe. ska vara elvarianten och vara stark. Det ska inte vara sån som GSXR1100R har. Den är för tantig.

Några tips?

Jag har en kompis som kanske ska sälja sin. Det en vanlig goped med sadel, lampor, blinkers och tuta. Är det en sådan du syftar på?

Jag ska inte ha den i depån... tror jag. Tänkte ha den som en leksak, för dom är SKITKUL att leka med. Sen är de billiga i drift oxå :p Sparar ju soppa om man ska ner o köpa lite käk eller nått.

McRae, det där är fjollvarianten.

El-varianten är den sämsta du kan ha. Köp en bensindriven istället eller så köper du en scooter av mig ;)

frågga om häggen ska sälja sin tattar-moppe.. den slangar han med 30 meter.. riktigt stark är den.

Swedie skrev:

Några tips?
Köp min för 2500:- hört talas om, you crash you pay

GSXR1100R skrev:
Köp min för 2500:- hört talas om, you crash you pay

Tjockis

Äh köp min istället! Mindre använd av en inte lika fet förare, häftiga klistermärken, snabbgas mm. 1000spänn el högstbjudande! :tummenupp

oscar skrev:
Tjockis

Äh köp min istället! Mindre använd av en inte lika fet förare, häftiga klistermärken, snabbgas mm. 1000spänn el högstbjudande! :tummenupp
Din funkar juh inte

GSXR1100R skrev:
Din funkar juh inte

Jaså...!? :va Jag ska fanimej ta med den och visa att den visst funkar! Jag plockade (fråga inte varför) bara av kedjan en gång och har inte pallat sätta på skiten igen!

*/ ?>
Back