Depåhjälp Falkenberg söndag 4/5

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
På grund av dödsfall i släkten tvingas vår vältrimmade depåstab att hoppa av rejset REC-tävlingen på Falkenbergs MK på söndag.
Vi står nu helt utan hjälp och jag vänder mig därför hit.

Vi skulle behöva 1 - 2 mogonpigga hjälpredor (läs depåslavar) som kan tänka sig tillbringa hela söndagen i depån på Falken.

Vi kommer behöva hjälp med tidhållning, depåstopp och tankning.
Om man har lite mekvana är det ingen nackdel men vi står för mestadelen av mekandet.

Vi kommer att åka upp till Falkenberg tidigt söndag morgon (läs runt sex) för att vara på plats 07:30.
Kvalet startar 09:00 och själva rejset 11:00.
Allt är klart 15:00 och sen ska det packas ihop och köras hem, räkna med att vi är hemma vid 18-tiden.

Tack Skutte, det kanske inte blir ett långt rejs, vi måste kvala :näsblod och sen är det som du säger, vi kör R1:a och dom är ju inte kända för sin kvalité...

Äsch !
Fixar ni lätt ju :tummenupp lämna meckandet till mig, har sett hur det går till på TV :va o så :gnissla

Kan snacka detaljer längre fram om vi ska samåka typ eller hur planen ser ut :)

Äsch !
Fixar ni lätt ju :tummenupp lämna meckandet till mig, har sett hur det går till på TV :va o så :gnissla

Kan snacka detaljer längre fram om vi ska samåka typ eller hur planen ser ut :)
Självklart samåker vi, jag kör. Dessutom bjuder vi på fika och lunch, det går bra med korv va? :tungan

Tack Skutte :bow

Jag hade mer än gärna också hjälp till (om det behövs fler än Skutte), men denna helgen ska jag grillas som instruktörsaspirant på Knutstorp och kommer att vara helt slut till på söndag :(

Hur som helst önskar jag er lycka till på Falken :tummenupp

Planen ligger på att vara monsturöst bakful på söndag och det närmaste det skall meckas är en pall alvedon.
Annars hade jag gärna hjälpt till, men ni kommer att vara för högljuda på söndag morgon eller jag för nykter

Tack för ert stöd och er goda vilja, allt har löst sig.
Vi tar med oss Skutte och troligen en "hemlig gäst" som PM:at mig här på SH.
En oväntad och väldigt trevlig överraskning!
Dessutom har jag en fantastisk sambo som även denna gång tänker hålla koll på oss virrpannor! :kiss

Nu jävlar ska det köras!! :yoparty

Gigantiskt stort tack till Skutte och Tuben för dagens insats! :Bugar
Blev inte så många timmar vid depåräcket men dess fler hängandes över hojen i depån. Nästa gång så ska vi ha provkört innan rejs... :huvet

vad var det nu som strulade då ?
Ett litet skitfel, hojen baktände och vi hade noll vrid.
Efter mycket möda och stort besvär kom nåt ljushuvud (tack Skutte) på att kamkedjan kanske kuggat över när vi spände den...

Så vi fick riva lite i motorn, plocka av insugs- och avgaskammen och justera in dessa. Smart sysselsättning när rejset pågår som bäst. :huvet

Vi ska även rikta ett STORT tack till Kenneth Lodnert som hjälpte oss med allt! :bow

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back