Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
På grund av dödsfall i släkten tvingas vår vältrimmade depåstab att hoppa av rejset REC-tävlingen på Falkenbergs MK på söndag.
Vi står nu helt utan hjälp och jag vänder mig därför hit.
Vi skulle behöva 1 - 2 mogonpigga hjälpredor (läs depåslavar) som kan tänka sig tillbringa hela söndagen i depån på Falken.
Vi kommer behöva hjälp med tidhållning, depåstopp och tankning.
Om man har lite mekvana är det ingen nackdel men vi står för mestadelen av mekandet.
Vi kommer att åka upp till Falkenberg tidigt söndag morgon (läs runt sex) för att vara på plats 07:30.
Kvalet startar 09:00 och själva rejset 11:00.
Allt är klart 15:00 och sen ska det packas ihop och köras hem, räkna med att vi är hemma vid 18-tiden.
Vi står nu helt utan hjälp och jag vänder mig därför hit.
Vi skulle behöva 1 - 2 mogonpigga hjälpredor (läs depåslavar) som kan tänka sig tillbringa hela söndagen i depån på Falken.
Vi kommer behöva hjälp med tidhållning, depåstopp och tankning.
Om man har lite mekvana är det ingen nackdel men vi står för mestadelen av mekandet.
Vi kommer att åka upp till Falkenberg tidigt söndag morgon (läs runt sex) för att vara på plats 07:30.
Kvalet startar 09:00 och själva rejset 11:00.
Allt är klart 15:00 och sen ska det packas ihop och köras hem, räkna med att vi är hemma vid 18-tiden.
och sen är det som du säger, vi kör R1:a och dom är ju inte kända för sin kvalité...
o så