Depåbox Brno.

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös :-(
Lika bra att planera fullt ut.

Vilka vill va med och dela box? 8-10 ekipage i varje går ju in och det verkar väl lämpligt att dela in 5 & 3 dagare för sig.

Så: 5 dagarsbox #1

1. Johan Andersson
2. Peter Bergström
3.
4.....

5 dagarsbox #2
1.
2.
3....

3 dagars #1
1.
2.
3.
4....

O.S.V.

130 euro/dag kostar en box såg jag. Hur gör man på nätterna? Kan man låsa pitboxen så hojarna kan stå kvar?

Torkel skrev:
130 euro/dag kostar en box såg jag. Hur gör man på nätterna? Kan man låsa pitboxen så hojarna kan stå kvar?
Jupp, lås ingår. Varje bås har dessutom gallervägg emellan så ingen kan komma in via intilliggande bås heller. El & Vatten i varje bås dessutom.

5 dagarsbox #1

1. Johan Andersson
2. Peter Bergström
3.
4.....

5 dagarsbox #2
1.
2.
3....

3 dagars #1
1. Torkel Börjeson
2.
3.
4....

O.S.V.

Johan skrev:
Jupp, lås ingår. Varje bås har dessutom gallervägg emellan så ingen kan komma in via intilliggande bås heller. El & Vatten i varje bås dessutom.

Finns det ström för packet som tältar?

oscar skrev:
Finns det ström för packet som tältar?

Har du långa förlängningssladdar så... men passa så inte stygga tjuvar kommer om natten och snor dom! Det gjorde dom för mig och Jorpes. KALLT!!!!

magnus_moss skrev:
Har du långa förlängningssladdar så... men passa så inte stygga tjuvar kommer om natten och snor dom! Det gjorde dom för mig och Jorpes. KALLT!!!!

Hmm..... Ska man behöva låsa in allting eller? Vågar man ens ha prylar i tältet över natten? Det vore ju tjeckt :näsblod att bli av med halva teamet när man ligger o sover!

oscar skrev:
Hmm..... Ska man behöva låsa in allting eller? Vågar man ens ha prylar i tältet över natten?

Hur många dagar e du där ?

jag , alex o björn e där tre dagar.... dela med oss... o torkel... så blir det ju vettiga pengar !

oscar skrev:
Hmm..... Ska man behöva låsa in allting eller? Vågar man ens ha prylar i tältet över natten? Det vore ju tjeckt :näsblod att bli av med halva teamet när man ligger o sover!
Skippa tält, mycke coolare med depåbox och GP-känslan man får när man efter ett pass glider in i garaget :)

Johan skrev:
Skippa tält, mycke coolare med depåbox och GP-känslan man får när man efter ett pass glider in i garaget :)

Jo men då ska man stå o trängas o det orkar varken jag eller Pålle med! :(

bilder

Så här ser det ut: Plåtat av sölebo tror jag:

Bifogat

• depåbrno1.jpg
    depåbrno1.jpg
    108 KB · Visningar: 215
  • depåbrno2.jpg
    depåbrno2.jpg
    113.2 KB · Visningar: 233
Boxs

Webspy skrev:
Hur många dagar e du där ?

jag , alex o björn e där tre dagar.... dela med oss... o torkel... så blir det ju vettiga pengar !

Tjenna!

E de okej om jag-(Robban),Kenneth o Mathias delar box me er ???
Alltså tre stycken! :va
:)

Epa skrev:
Tjenna!

E de okej om jag-(Robban),Kenneth o Mathias delar box me er ???
Alltså tre stycken! :va
:)

Klart vi skall ha box :) Det kostar ju ingenting om vi delar :tummenupp

Så: 5 dagarsbox #1

1. Johan Andersson
2. Peter Bergström
3.
4.....

5 dagarsbox #2
1.
2.
3....

3 dagarsbox #1
1. Torkel Börjeson
2. Webspy (Anders)
3. Alex
4. Björn
5. MAM (Mathias)
6. KennethN
7. Epa (Robert)
8.

O.S.V.

Last edited:
Tjena, lånar tråden lite. Har ni övriga löst boende? Jag har mailat ett par hotell men de är alla fulla. Någon som ska tälta?

/Fredrik

Får en känsla av att vi kommer få det RIKTIGT roligt där nere...får bara Robban ordning på sina speciall inställda öhlinare så blir han riktigt farlig :D
Kenneth åker ju trimmat så oj oj.. :tummenupp

*/ ?>
Back