Depåbox Brno.

GSXR1100R skrev:
Va glad att han inte kutade runt i bara kallingarna, det brukar han ju göra.

Är man på en VM-bana så måste man ju "look the part"! Tyskarna i boxen bredvid var grymt imponerade!! "Aaaaahhhh, javohl, der Herrn Doctor Mozzberck arbeitet mit sein Rennrad!!!"

Last edited:
magnus_moss skrev:
Är man på en VM-bana så måste man ju "look the part"! Tyskarna i boxen bredvid var grymt imponerade!! "Aaaaahhhh, javohl, der Herrn Doctor Mozzberck arbeitet mit sein Rennrad!!!"

Herr Mozzberch gled en meter längre åt tyskarnas box för varje dag. Till slut kunde man finna honom lååångt in i tyskarnas box.....

jorpes skrev:
Herr Mozzberch gled en meter längre åt tyskarnas box för varje dag. Till slut kunde man finna honom lååångt in i tyskarnas box.....

Dom pratar så vackert...

Ska den bokas i förväg eller tar man sig en box när man kommer ner?

Don Quixote skrev:
Ska den bokas i förväg eller tar man sig en box när man kommer ner?
Man tar en box därnere. Därför tänkte jag att man kunde förbereda sig innan så att den som kommer först av de som kan tänka sig dela box bokar upp en så slipper alla springa runt som yra höns på plats.

Johan skrev:
Man tar en box därnere. Därför tänkte jag att man kunde förbereda sig innan så att den som kommer först av de som kan tänka sig dela box bokar upp en så slipper alla springa runt som yra höns på plats.
Du är ju inte helt bakom flötet du inte... :)

3 dagarsbox #1
1. Torkel Börjeson
2. Webspy (Anders)
3. Alex
4. Björn
5. MAM (Mathias) +4670 6227210
6. KennethN
7. Epa (Robert) +4670 6659349
8.

Om vi som har en box kan väl rita i våra telef. nr och så kan vi väl höras på tordag em så ser vi var vi är.

Kenneth åker med mig och Robert :tummenupp

3 dagarsbox #1
1. Webspy (Anders)
2. Alex
3. Björn
4. MAM (Mathias) +4670 6227210
5. KennethN
6. Epa (Robert) +4670 6659349
7.

Jag kan inte åka med pga problem med nacken så det blev raskt en plats över!

Brno

Hej Johan,

Hoppas allt är ok inför säsongen, Eric Hulth här.
Förstår at du kommer åka till Brno och undrar om du har plats att få hem ngr plastdelar från Sebimoto? Önskar få ngn att köpa luftintag och ngr kevlarskydd etc från försäljningsboxen vid banan.

Skulle du kunna få med detta vore det kalas! Givetvis får du en slant med dig att handla för så du inte behöver ligga ute med pengar i så fall.

Maila gärna via jobbadressen min i så fall: eric.hulth@dhl.com

Mvh

/Eric

Johan skrev:
Lika bra att planera fullt ut.

Vilka vill va med och dela box? 8-10 ekipage i varje går ju in och det verkar väl lämpligt att dela in 5 & 3 dagare för sig.

Så: 5 dagarsbox #1

1. Johan Andersson
2. Peter Bergström
3.
4.....

5 dagarsbox #2
1.
2.
3....

3 dagars #1
1.
2.
3.
4....

O.S.V.

Torkel skrev:
Jag kan inte åka med pga problem med nacken så det blev raskt en plats över!
Faan va tråkigt. Lider verkligen med dig. Hoppas att det går till sig och att du snart blir bättre.

Ställ dig i kö... ;)
Nämen detta måste ju vara rätt ställe för en förfrågan! Vem har en stor buss/mkt plats, bor i närheten av Sthlm o kan ta med några kåpset med sig hem i bagaget? Penga/shoppingbiten ordnar jag, bara någon kan ta med dem i bagaget på vägen hem!
Skicka gärna PM.
Erics 1000s skrev:
Hej Johan,

Hoppas allt är ok inför säsongen, Eric Hulth här.
Förstår at du kommer åka till Brno och undrar om du har plats att få hem ngr plastdelar från Sebimoto? Önskar få ngn att köpa luftintag och ngr kevlarskydd etc från försäljningsboxen vid banan.

Skulle du kunna få med detta vore det kalas! Givetvis får du en slant med dig att handla för så du inte behöver ligga ute med pengar i så fall.

Maila gärna via jobbadressen min i så fall: eric.hulth@dhl.com

Mvh

/Eric

Quitte skrev:
Ställ dig i kö... ;)
Nämen detta måste ju vara rätt ställe för en förfrågan! Vem har en stor buss/mkt plats, bor i närheten av Sthlm o kan ta med några kåpset med sig hem i bagaget? Penga/shoppingbiten ordnar jag, bara någon kan ta med dem i bagaget på vägen hem!
Skicka gärna PM.

Vad går ett kåpset på där nere ?

mvh Fredrik

Billigare (o trevligare folk) än i Svedala! Kolla sebimotos hemsida o maila Ivo så får du priserna (i euro). Ibland har han inte på lager utan måste tillverka = var ute i god tid!
benfre skrev:
Vad går ett kåpset på där nere ?

mvh Fredrik

Quitte skrev:
Ställ dig i kö... ;)
Nämen detta måste ju vara rätt ställe för en förfrågan! Vem har en stor buss/mkt plats, bor i närheten av Sthlm

Om allt faller rätt ut imorrn så har jag en väldigt stor buss.... återkommer...

Väntar med spänning... :) Beställningen är lagd o Johan har lovat att det skall lösa sig :D
Webspy skrev:
Om allt faller rätt ut imorrn så har jag en väldigt stor buss.... återkommer...

Kom igen nu. 2-3pers till i femdagarsboxen....

5 dagarsbox #1
1. Johan Andersson +4670 9491583
2. Peter Bergström
3. bpw-racing
4. bpw-racing
5. bpw-racing
6.
7.
8.

3 dagarsbox #1
1. Webspy (Anders)
2. Alex
3. Björn
4. MAM (Mathias) +4670 6227210
5. KennethN
6. Epa (Robert) +4670 6659349
7.
8.

Last edited:
Skulle va gött om vi kunde få ihop många i 5-dagarsboxen, annars blir det ju för dyrt. Kan man pruta ? :D

/bpw-racing

Johan skrev:
Kom igen nu. 2-3pers till i femdagarsboxen....

5 dagarsbox #1
1. Johan Andersson
2. Peter Bergström
3. bpw-racing
4. bpw-racing
5. bpw-racing
6.
7.
8.

3 dagarsbox #1
1. Webspy (Anders)
2. Alex