Depåbox Anderstorp - SM premiären

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Slipp regn, rusk, tält & inled säsongen som ett proffs! :D

Vi har plats över om det är nån som vill vara med & dela. Fre-Sön, 875kr/person. Skicka PM om du vill ha plats!

//H

Hur många är man då som delar box? Om det kostar 875kr/skalle?

6st, det var lagom förra året så länge man inte lyfter in hela verktygssamlingen i boxen.
Vi har 1st plats ledig om nån är sugen. Ev. så hyr vi den Tors-Sön istället för Fre-Sön.

6st, det var lagom förra året så länge man inte lyfter in hela verktygssamlingen i boxen.
Vi har 1st plats ledig om nån är sugen. Ev. så hyr vi den Tors-Sön istället för Fre-Sön.

Vad du har börjat lyxa då:D! Skoja bara, är det någon gång det är befogat med lådboende i gärdsgårdsserien är det ju just i premiär- och avslutningsracen ... då det visat sig kunna råda vinterlika förhållanden.

875 kulor är dock inte en oväsentlig summa. Jag passar nu, till förmån för bättre däck, men återkommer i samband med Anderstorpssnön!

\m/

Vad du har börjat lyxa då:D! Skoja bara, är det någon gång det är befogat med lådboende i gärdsgårdsserien är det ju just i premiär- och avslutningsracen ... då det visat sig kunna råda vinterlika förhållanden.

Precis så jag resonerar. Är det nånstans man vill ha box så är det på en flygplats i April :D

Vafan är jag inräknad eller dissar du mig tjockis?

Ska'ru mä'rå? Du svara ju aldrig :4skrika Slå en pling när'u slutat prata i telefon!

lånar tråden(tack så mycket...)

söker plats i box. PMa mig om du som läser har en ledig (eller du vet någon som har)

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna