Depåbox Anderstorp - SM premiären

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Slipp regn, rusk, tält & inled säsongen som ett proffs! :D

Vi har plats över om det är nån som vill vara med & dela. Fre-Sön, 875kr/person. Skicka PM om du vill ha plats!

//H

Hur många är man då som delar box? Om det kostar 875kr/skalle?

6st, det var lagom förra året så länge man inte lyfter in hela verktygssamlingen i boxen.
Vi har 1st plats ledig om nån är sugen. Ev. så hyr vi den Tors-Sön istället för Fre-Sön.

6st, det var lagom förra året så länge man inte lyfter in hela verktygssamlingen i boxen.
Vi har 1st plats ledig om nån är sugen. Ev. så hyr vi den Tors-Sön istället för Fre-Sön.

Vad du har börjat lyxa då:D! Skoja bara, är det någon gång det är befogat med lådboende i gärdsgårdsserien är det ju just i premiär- och avslutningsracen ... då det visat sig kunna råda vinterlika förhållanden.

875 kulor är dock inte en oväsentlig summa. Jag passar nu, till förmån för bättre däck, men återkommer i samband med Anderstorpssnön!

\m/

Vad du har börjat lyxa då:D! Skoja bara, är det någon gång det är befogat med lådboende i gärdsgårdsserien är det ju just i premiär- och avslutningsracen ... då det visat sig kunna råda vinterlika förhållanden.

Precis så jag resonerar. Är det nånstans man vill ha box så är det på en flygplats i April :D

Vafan är jag inräknad eller dissar du mig tjockis?

Ska'ru mä'rå? Du svara ju aldrig :4skrika Slå en pling när'u slutat prata i telefon!

lånar tråden(tack så mycket...)

söker plats i box. PMa mig om du som läser har en ledig (eller du vet någon som har)

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back