Denna vill jag ha!

Kentamannen skrev:
Visst är de underbara? :kär Börjar däremot bli lite pissed off på mina tjejkompisar som säger att min bubbla är söt och gullig. :mad:

Roligaste vinterbilen hittills bortsett att bensin värmaren inte funkade och det tog ett halvår att bli av med isen på rutan :)

Therudeboy skrev:
Roligaste vinterbilen hittills bortsett att bensin värmaren inte funkade och det tog ett halvår att bli av med isen på rutan :)

Oj det där känner man inte igen? :rolleyes: På min bubbla har jag lyxen att jag saknar värme och ventilation överhuvudtaget! :tummenupp Men det gör inget, min är ju en sommarbil! :)

Efter att i sommras fått äran att åka (tyvärr inte köra) Feffe 575 Maranello Cabbe... fy fan! Hur ska jag någonsin kunna köpa bil? Allt annat är ju sämre... :huvet

tedebest skrev:
En Gixxer 600 tar ju den i axeleration :kocko . Därefter har man råd att hotta upp den till 300 med lite värstingtrim :yoparty

Fråga: Vad har man roligt med?

Bil

Hoj

TedebesT

Ut o kör lite hoj med dig nu då mes.

Motorcykel är sesongsbetingat medans bil är åretruntgrej.

Espen skrev:
Efter att i sommras fått äran att åka (tyvärr inte köra) Feffe 575 Maranello Cabbe... fy fan! Hur ska jag någonsin kunna köpa bil? Allt annat är ju sämre... :huvet
Maranello cabbe??? den finns väl bara som coupé??

Espen skrev:
Är det inte bara 550 som finns som Barchetta? Trodde inte 575 fanns i den versionen.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...