Denna vill jag ha!

Kentamannen skrev:
Visst är de underbara? :kär Börjar däremot bli lite pissed off på mina tjejkompisar som säger att min bubbla är söt och gullig. :mad:

Roligaste vinterbilen hittills bortsett att bensin värmaren inte funkade och det tog ett halvår att bli av med isen på rutan :)

Therudeboy skrev:
Roligaste vinterbilen hittills bortsett att bensin värmaren inte funkade och det tog ett halvår att bli av med isen på rutan :)

Oj det där känner man inte igen? :rolleyes: På min bubbla har jag lyxen att jag saknar värme och ventilation överhuvudtaget! :tummenupp Men det gör inget, min är ju en sommarbil! :)

Efter att i sommras fått äran att åka (tyvärr inte köra) Feffe 575 Maranello Cabbe... fy fan! Hur ska jag någonsin kunna köpa bil? Allt annat är ju sämre... :huvet

tedebest skrev:
En Gixxer 600 tar ju den i axeleration :kocko . Därefter har man råd att hotta upp den till 300 med lite värstingtrim :yoparty

Fråga: Vad har man roligt med?

Bil

Hoj

TedebesT

Ut o kör lite hoj med dig nu då mes.

Motorcykel är sesongsbetingat medans bil är åretruntgrej.

Espen skrev:
Efter att i sommras fått äran att åka (tyvärr inte köra) Feffe 575 Maranello Cabbe... fy fan! Hur ska jag någonsin kunna köpa bil? Allt annat är ju sämre... :huvet
Maranello cabbe??? den finns väl bara som coupé??

Espen skrev:
Är det inte bara 550 som finns som Barchetta? Trodde inte 575 fanns i den versionen.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti