Silwer skrev:Sånna är alla i ditt land alltså?
Ja då är det kanske inget problem där då.
HANS land är Sverige såvitt jag vet, även om han kanske kör dubbelt som finnar, norrmäan och alla andra
"Sånna är alla i ditt land alltså?" Menar du allvar?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Silwer skrev:Sånna är alla i ditt land alltså?
Chrille skrev:Hade tänkt skita i det här nu men det är hopplöst.
Det kommer från media, föräldrar, musik tidningar och så vidare!!! Vad tror du egentligen?!?
Tror du att vi uppvuxna på 80-talet hade en genetisk betingning att klä oss i pastellfärgade overaller och förbruka oceaner av hårspray?!? Hiphop-kulturen har tagit med sig allt du pratar om och tror du inte på det så fråga någon vad Staffan Hildebrands film "Stockholmsnatt" gjorde med ungdomsgängen runt om i landet en gång i tiden. Stockholmsmentaliteten gick på en månad från Sthlm till att täcka hela landet.... Förbannade stockholmare, ställer till skit var dom än går.
ledsen ser inte sambandet alls.capoeira-R1 skrev:Vi utnyttjar dom eftersom dom inte har någon valmöjlighet.
Invandrare "utnyttjar" systemet eftersom DOM inte har någon valmöjlighet.
Vad jag menar här är att man inte ska kasta sten i glashuset![]()
Chrille skrev:HANS land är Sverige såvitt jag vet, även om han kanske kör dubbelt som finnar, norrmäan och alla andra
"Sånna är alla i ditt land alltså?" Menar du allvar?!?
Sorry, jag läste fel på. Trodde du skrev "du" när det egentligen stod "de". Men annars; nej, det finns skitmycket dumhuvuden där. Precis som i alla andra länder. Och de säger idiotiska saker och gör idiotiska saker - kallar invandrare för fula saker, klår upp dem osv. Så gör simpelt folk över hela världen.Silwer skrev:Sånna är alla i ditt land alltså?
Nej, fler bidragstagare är inget vi "behöver". Det är alla överens om. Men vad är det du vill ha sagt utöver det?Silwer skrev:ledsen ser inte sambandet alls.
Om vi inet tog in en kotte utifrån så klarade vi oss ändå, det är ju inet så att vi minsan behöver fler bidragstagare än vi har, svenskar eller invandrare.
Silwer skrev:ledsen ser inte sambandet alls.
Om vi inet tog in en kotte utifrån så klarade vi oss ändå, det är ju inet så att vi minsan behöver fler bidragstagare än vi har, svenskar eller invandrare.
Silwer skrev:haha, det såg man skulle komma
Du har börjat att enbart märka ord så vi lägger ner där.
Chrille skrev:Jag märker inte ord. Jag ifrågasätter ditt resonemang. Alla i ditt land??? Ska du härnäst berätta för oss vilka land som är bra?!?
Utan invandrare stoppar dessutom vårt land eftersom vi fina helylle-svenskar inet skaffar barn och inte tar lågstatus-yrken men däremot blir gamla och sjuka. Enda orsaken till att Sveriges befolkning inte minskar är invandring och tror du att vi klarar oss utan det så tror du med största säkerthet fel.
Närå, vi skall inte bli osams. Tänkte bara att om du nu tar intryck av invandrare som ställer till med jävelskap kan du kanske ta lite intryck av invandrare som inte gör det.Silwer skrev:Jo, jag har sagt som jag tyckte bara och ni har sagt ert. Som nån sa det är ju inte så att nån kommer att ändra åsikt hur än vi brer på i inläggen.
Jag tjänar inget på att bli osams med er även om det bara blir på ett forum, så viktigt känns väl egentligen inte frågan.
Dels är det fel forum för sånt här, vi ska ju främst snacka hojar och liknade.
Chrille skrev:Jag märker inte ord. Jag ifrågasätter ditt resonemang. Alla i ditt land??? Ska du härnäst berätta för oss vilka land som är bra?!?
Utan invandrare stoppar dessutom vårt land eftersom vi fina helylle-svenskar inet skaffar barn och inte tar lågstatus-yrken men däremot blir gamla och sjuka. Enda orsaken till att Sveriges befolkning inte minskar är invandring och tror du att vi klarar oss utan det så tror du med största säkerthet fel.
Blackninja skrev:...Jag har inte sagt nåt om alla, men många, väldigt många av invandrare beter sig illa. De klagade över kriget, nu är det slut, varför inte åka hem, jo för hemma måste de jobba, här e bättre ju. Betald semester, precis som vi gör på semester orter, fast vi betalar för oss...
Fan len hur gör du då jag e invandrare men jag får aldrig sätta en blondinBingo skrev:![]()
![]()
![]()
Jepp, precis såna är vi. Vi låter de dumma svennarna försörja åt oss och sen pippar vi deras blonda döttrar - självklart på invandrarmanér, dvs i rumpan.![]()
Eder parasiterande
//I.Nvandrare
Bingo skrev:![]()
![]()
![]()
Jepp, precis såna är vi. Vi låter de dumma svennarna försörja åt oss och sen pippar vi deras blonda döttrar - självklart på invandrarmanér, dvs i rumpan.![]()
Eder parasiterande
//I.Nvandrare
Blackninja skrev:Så du tycker ínte att många av invandrarna beter sig illa?
...
Chrille skrev:Jag tycker att verkligt många av sveriges invånare beter sig illa.
Blackninja skrev:Var frågan knepig eftersom du förvrängde svaret? Bara undrar![]()
....
Alltså, du måste skilja på allmänt förvirrade påståenden och en välgrundad åsikt om ett sakförhållnade.Blackninja skrev:...Jag har min åsikt, delar den med 90 % av alla jag känenr, även invandrare...
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |
|
|
BMW F 450 GS för prisvärda äventyr
BMW presenterade den länge ... |
|
|
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA