Den stora (klago) kärlekstråden

Skummade igenom ditt förra inlägg och fick för mig att du var runt 99+

Hoppsan.

haha, jag som skrev det med överdrivet "ungt" språk, för att riktigt demonstrera, jag som trodde det skulle gå hem hos scarface men tydligen icke. fan också. besvikelsen är total.

...vad gäller relationer och hoppa mellan olika tjejer med jämna mellanrum 'bara för att'...ger du inte allt, får du inte allt heller...

[YOUTUBE-ID]dQb66DALEfc&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Var är sh-kvinnorna när man behöver dom :huvet

Dom är på TV1 i det där Minutenprogrammet med Peter Settman.
Sämre än Hajen 4 (om du frågar mej) :felämne

Är en kvinna arg och skriker kan det betyda att hon är:
-Ledsen
-Sårad
-Arg
-Har mens
-Missförstådd
-Hungrig
-Missade rean på Lindex
-Inte blivit inkvoterad

Är hon tillgiven och mysig kan det betyda att hon:
-Har ägglossning
-Haft sönder något
-Vill åt dina pengar
Moahahahaha :yoparty

Vet jag väl men jag kände det passande att klämma fram det, många trådar då du skrivit vettigt och andra mindre vettigt och den här tog priset... speciellt då en 22åring säger till en 23åring vad som är moget och inte. :va

För hur mogen man är hänger enbart på siffran på pappret? :va

Vojne vojne
Ger man sig in i leken får man leken tåla!

Därför anser jag det är bäst att provköra flera olika modeller innan man bestämmer sig så man inte hamnar där med ett opålitligt slutkört exemplar man inte trivs med som har kasst andrahandsvärde och skyhöga lån från tidigare ägare.

Vet jag väl men jag kände det passande att klämma fram det, många trådar då du skrivit vettigt och andra mindre vettigt och den här tog priset... speciellt då en 22åring säger till en 23åring vad som är moget och inte. :va

Nä, jag skrev att han skulle strunta i om andra ville framstå som mogna. För det va ju precis det du ville framstå som. Mogen alltså. Sen om du är det eller inte är inte min sak att tala om för honom, right? Vad jag kan se gjorde jag inte det heller.

Ringde henne ikväll. Hon kommer hit om en vecka :fuckyeah

Bra där compadre. Njut!

Last edited:
För hur mogen man är hänger enbart på siffran på pappret? :va

Överlag nej, men hur mogen man än vill vara så är man överlag ganska livsoerfaren vid 22år. Men kommer ihåg att jag själv slogs med näbbar och klor för att hävda hur mogen jag var när jag var 22... jag var ju banne mig chef för 23pers och jag hade hunnit med allt och visste allt och visste precis vad jag skulle göra i framtiden.
Nu är jag 34 och vet hur fel jag hade på en hel del punkter, visst, framtiden har blivit ganska precis vad jag hade tänkt mig men oj så mycket annat man hade fel i.

Så det jag menar är att när man är 22 är lite ödmjukhet något man oftast skulle behöva en extra skopa av.

Och det jag kallar omoget i denna tråden är tanken att man vill ha ett förhållande fast bara ett par år för man vill ju ändå byta senare. Det är i mina ögon precis så omoget som jag förväntar mig av en 23åring.

Varför är man inte intresserad av tjejer som är intresserad av en?
Och tvärtom, varför är man intresserad av tjejer som INTE är intresserade av en? :va

Varför är man inte intresserad av tjejer som är intresserad av en?
Och tvärtom, varför är man intresserad av tjejer som INTE är intresserade av en? :va

Murphy styr allt min vän, allt.

Det är dessutom därför du ska nulla allt som rör sig. Du kan hoppa upp och sätta dig på att den du faktiskt var intresserad av ringer precis när du är i färd med att vådabefrukta ruggugglan du tog istället.

Och det jag kallar omoget i denna tråden är tanken att man vill ha ett förhållande fast bara ett par år för man vill ju ändå byta senare. Det är i mina ögon precis så omoget som jag förväntar mig av en 23åring.

Men vafan, är det här stora missförståndstråden? Han skrev att han inte tror att han kommer vara tillsammans med samma kvinna livet ut, dvs han tror inte på evig kärlek, vad fanken är fel med det?
Lite statistiskt sett, (som folk på det här forumet gillar) så har han rätt, få förhållanden håller livet ut. Som jag ser det är han bara realistisk.
Jesus.

Men vafan, är det här stora missförståndstråden? Han skrev att han inte tror att han kommer vara tillsammans med samma kvinna livet ut, dvs han tror inte på evig kärlek, vad fanken är fel med det?
Lite statistiskt sett, (som folk på det här forumet gillar) så har han rätt, få förhållanden håller livet ut. Som jag ser det är han bara realistisk.
Jesus.

Bra, nu slapp jag skriva det själv :)

fattar inte varför folk alltid ska göra d så svårt, SÄG va fan du vill med hon till hon så blir det antingen som du vill eller så går du vidare. finns fler fiskar i havet! :tummenupp

antingen så är man intresserad eller så är man inte, finns inget mitt emellan. likadant med förhållande, antingen är man tillsammans eller så är man inte det. inte PAUS eller kanske eller vi får se. :huvet

tycker dock det är kasst att du redan tänker att det inte kommer hålla innan du ens påbörjat något med tjejen. negativt tänkande är ingen fördel och tycker inte du ger tjejen en ärlig chans. man behöver inte tro på evig kärlek o skit för att vara positiv eller ge den man är intresserad av en ärlig chans.

lycka till iaf! :tuttar

Håller med Money här ovan, varför krånglar DU till det så?
Du gillar henne, och känslorna verkar vara besvarade, sen får man vara lite rädd...
Visst läget är inte idealiskt men för guds skull sitt inte här och filosofera med en massa bitterk*kar som bara ber dej slänga in handduken så fort inte allt går som planerat.

Du, det mesta i livet blir inte som man planerat, men ändå blir mycket jävligt bra i slutändan ändå, utan massa orosmoln.
Så var inte en fegis nu, det spelar absolut ingen roll om du är 23 år eller 43 år, huvudsaken är att man vågar följa det som faktiskt gör en glad.
Denna gostjej verkar göra dej glad, vad är då några mil?
Go for it! :kär :banana

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back