Den stora (klago) kärlekstråden

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Hoj
Exc300+Superduke
Jag ska inte skriva en massa rappakalja om hur vackert det är med kärlek och blaha blahu, utan jag går direkt på mitt problem..
Feel free att invadera tråden med era egna problem!

Jag kan vara elak och retas lite ibland på internet men egentligen är jag världens snällaste och mest kärleksfulla människa, och nu har mina hormonnivåer gått över styr.

Jag bjöd nämnligen ut en kvinna på dejt (mitt livs första riktiga "date") för 1-2v sedan. Vi sköt lite biljard och drack bärs. Hade skitkul och det slog gnistor och lågor!
Det hela slutade med att vi satt i ett hörn på krogen och drunkade i varandra, och sedan sov jag hos henne.
Vilken toppentjej :kär En sån där liten gosstjej som bor i sin lilla etta, tänder ljus, läser böcker och sover i sin alldeles för stora säng vars ena halva hon fyllt med gossedjur.

Allt funkade skitbra när vi väl sågs, men i efterhand så verkar intresset lite svalt. Vi pratar sporadiskt på sms och facebookchatten. Jag charmar henne, men jag känner att jag måste göra nånting stort eller släppa det helt.
Hon bor nämnlish 40 mil härifrån.
Jag vet att hon är lite ensam, ogillar jobbet och har lite av en livskris (vägval), men jag förstår ändå inte riktigt varför hon backar lite. Hon har sagt att hon vill ses igen, men tar liksom aldrig initiativet till något.
Hon är rädd för något. Distansen? Skadat gods?

Kvinnor är konstiga.

Jag vill även poängtera att jag knappast varit för pushy :fakta

Här kommer f.ö en bild på min och kvinnans tecknartävling vi hade innan den sista ölen. Behöver jag nämna att mina verk är till höger?

Vad ska jag göra bullen?

Bifogat

• photo.jpg
    photo.jpg
    239.7 KB · Visningar: 253
Öööööhh, teckningarna.... jaja, nuff said.

40mil? Det är inte seriöst nånstans - glöm henne eller ring henne. Gör vad du känner.

Antar att ni båda är i 20-21års åldern?

Öööööhh, teckningarna.... jaja, nuff said.

40mil? Det är inte seriöst nånstans - glöm henne eller ring henne. Gör vad du känner.

Antar att ni båda är i 20-21års åldern?

Å andra sidan träffade jag en kvinna i ett år med 80 mil emellan oss, och det funkade rätt bra

Några år äldre ..

Skulle också påstå att det är distansen som skrämmer henne, hon är säkert en sådan som vill ha en närvarande pojkvän (gossedjuren och tända ljus and shit skvallrar om det) och då är 40mil en jädra lång distans.

Min farfar sa det bäst. Fruntimmer är elaka.

Skulle också påstå att det är distansen som skrämmer henne, hon är säkert en sådan som vill ha en närvarande pojkvän (gossedjuren och tända ljus and shit skvallrar om det) och då är 40mil en jädra lång distans.

Mycket möjligt

Jag ser möjligheter, inte motgångar .. Kanske är vi olika där

Du är för dålig på att teckna helt enkelt, hon vill väl inte att hennes barn ska vara totalt utan konstnärlig talang?

Men nej, det finns ingen logik hos det kvinnliga könet och inte ens när man ställer en vanlig enkel ja- eller nejfråga kan man förvänta sig ett bra svar.
Men ställ henne mot väggen helt enkelt, du måste ju underlätta för henne genom att berätta i klartext vad just du vill och sen hoppas på att hon kan göra det enkelt för dig genom att visa om det är värt att ödsla tid på henne igen eller om du ska gå vidare.

Vissa verkar tydligen tro att man kan skrämma bort människor genom att vara rättfram och visa vad man vill, men om du nu skulle skrämma bort någon av just den anledningen så var det ju bara bra.
Samma visa går ju att applicera på krogen; "Vill du knulla?", dock bör man ju ha en viss känsla efter utbyte av ögonkontakt.

Nu vet jag ju iofs inte ett jävla skit då jag inte har sonderat köttmarknaden på mer än 10 år och när jag var där senast så var det äldsta ragget knappt över 20 och såna fattar ju verkligen ingenting.

Hur gamla är ni?

Av teckningarna att döma runt 12-13 :gnissla Könsligt umgänge bör således ej ingås.

Last edited:
Du är för dålig på att teckna helt enkelt, hon vill väl inte att hennes barn ska vara totalt utan konstnärlig talang?

Men nej, det finns ingen logik hos det kvinnliga könet och inte ens när man ställer en vanlig enkel ja- eller nejfråga kan man förvänta sig ett bra svar.
Men ställ henne mot väggen helt enkelt, du måste ju underlätta för henne genom att berätta i klartext vad just du vill och sen hoppas på att hon kan göra det enkelt för dig genom att visa om det är värt att ödsla tid på henne igen eller om du ska gå vidare.

Vissa verkar tydligen tro att man kan skrämma bort människor genom att vara rättfram och visa vad man vill, men om du nu skulle skrämma bort någon av just den anledningen så var det ju bara bra.
Samma visa går ju att applicera på krogen; "Vill du knulla?", dock bör man ju ha en viss känsla efter utbyte av ögonkontakt.

Nu vet jag ju iofs inte ett jävla skit då jag inte har sonderat köttmarknaden på mer än 10 år och när jag var där senast så var det äldsta ragget knappt över 20 och såna fattar ju verkligen ingenting.

Av teckningarna att döma runt 12-13 :gnissla Könsligt umgänge bör således ej ingås.

:D

Jag är ohyggeligt dålig på att teckna, och det får tjejer att skratta. Oh its a weapon :tungan

Jag 23 hon 22..
Jag ställde henne mot väggen lite halvt för några dagar sedan och fick svaret "vi kan väl hålla kontakten så får vi se" :gnissla

Vid den åldern vet ju INGEN vad de vill. Ge det tid så löser det sig. Skit i henne och andra distansförhållande.
Att hon redan upplever en livskris är nog början på skadat gods.

Missförstå ej, VILL du absolut ha henne så satsa allt du har. Man förlorar sällan nånting på det.

Vid den åldern vet ju INGEN vad de vill. Ge det tid så löser det sig. Skit i henne och andra distansförhållande.
Att hon redan upplever en livskris är nog början på skadat gods.

Missförstå ej, VILL du absolut ha henne så satsa allt du har. Man förlorar sällan nånting på det.

Nej jag vet, och det är därför jag vägrar ha tjejer som är flera år yngre än mig själv..
Men jao, det är väl ett tecken på problem

Jag själv har hittat min väg i livet, inbillar jag mig i alla fall

Jag får väl slå en signal och fråga helt enkelt.

När man är 23 år är man för ung, och enligt singeltråden är man för gammal när man är 30. Det blir inte så många år att hitta sin partner på ;)

Jag ställde henne mot väggen lite halvt för några dagar sedan och fick svaret "vi kan väl hålla kontakten så får vi se" :gnissla

Kanske inte det svar du vill höra men om hon uttryckte sig på det viset så kan du ge dig fan på att hon snackar om dig med sin kompis och säger "Ja, han var söt och sånt men jag vet inte om jag vill påbörja något seriöst med honom".
Men eftersom hon har en vagina så kan det lika gärna låta: "GUD, jag är JÄTTEkär men han verkar typ vara helt ointresserad fast jag är värsta på!".

Man vet liksom inte, det kanske är en inbyggd charmig egenskap *ehh...* hos dem som måste finnas där för att man ska gilla det könet för annars har de ju inte så många bra sidor :gnissla
För de kan då fan inte hålla reda på sina jävla kläder som ligger över hela golvet, eller ta fram dammsugaren eller skurhinken utan att man tjatar, eller byta bromsar på bilen eller ens få för sig att tvätta den. Bilen alltså. :mad:

Jag är inte bitter :rolleyes:

Kanske inte det svar du vill höra men om hon uttryckte sig på det viset så kan du ge dig fan på att hon snackar om dig med sin kompis och säger "Ja, han var söt och sånt men jag vet inte om jag vill påbörja något seriöst med honom".
Men eftersom hon har en vagina så kan det lika gärna låta: "GUD, jag är JÄTTEkär men han verkar typ vara helt ointresserad fast jag är värsta på!".

Man vet liksom inte, det kanske är en inbyggd charmig egenskap *ehh...* hos dem som måste finnas där för att man ska gilla det könet för annars har de ju inte så många bra sidor :gnissla
För de kan då fan inte hålla reda på sina jävla kläder som ligger över hela golvet, eller ta fram dammsugaren eller skurhinken utan att man tjatar, eller byta bromsar på bilen eller ens få för sig att tvätta den. Bilen alltså. :mad:

Jag är inte bitter :rolleyes:

Hahah
Kvinnor är olösbara korsord. Antingen är det helkört eller så ritar hon snigelspår i sängen var natt då hon drömmer om mig

Var är sh-kvinnorna när man behöver dom :huvet

Money: om jag ringer och failar, kan du lägga upp några tröstbilder?

När man är 23 år är man för ung, och enligt singeltråden är man för gammal när man är 30. Det blir inte så många år att hitta sin partner på ;)

Vägrar du de yngre tjejerna? :hihi

Det faller på sin plats runt 25/26 ska du se. Innan dess så satsa på dig själv i form av utbildning/karriär.
Jobba dig rik så slipper du allt det sen.;)

Vägrar du de yngre tjejerna? :hihi

Det faller på sin plats runt 25/26 ska du se. Innan dess så satsa på dig själv i form av utbildning/karriär.
Jobba dig rik så slipper du allt det sen.;)

Du kan ta dom :hihi

Jag har investerat en tid i mig själv nu och verkligen funnit min grej. Jag gillar´t!
Jag är redo för kärleken, men jag har knappast bråttom .. :) Jag räknar dock inte med att gänga med samma kvinna livet ut. Gör ni?

Du kan ta dom :hihi

Jag har investerat en tid i mig själv nu och verkligen funnit min grej. Jag gillar´t!
Jag är redo för kärleken, men jag har knappast bråttom .. :) Jag räknar dock inte med att gänga med samma kvinna livet ut. Gör ni?

Brudarna brukar se rätt hårt på det där med att man gängar med andra vid sidan om. Kan du inte finna dig i att bara dra över den bruden du ska bli tillsammans med så ska du nog förklara från början att du inte är ute efter nånting långvarigt.

Du kan ju leva dubbelliv. Det är nog rätt spännande och du fyller ditt liv med en massa erfarenheter och historier till ålderdomshemmet :tummenupp

Brudarna brukar se rätt hårt på det där med att man gängar med andra vid sidan om. Kan du inte finna dig i att bara dra över den bruden du ska bli tillsammans med så ska du nog förklara från början att du inte är ute efter nånting långvarigt.

Du kan ju leva dubbelliv. Det är nog rätt spännande och du fyller ditt liv med en massa erfarenheter och historier till ålderdomshemmet :tummenupp

Hehe, jag menade vara tillsammans med. Här gängas inte vid sidan om :tummenupp

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back