Den perfekta flickvännen...

haha, engelsmännen skulle älska Repliee Q1Expo

She has flexible silicone for skin rather than hard plastic, and a number of sensors and motors to allow her to turn and react in a human-like manner.

http://youtube.com/watch?v=_KOQzpvx_ZI

http://youtube.com/watch?v=MY8-sJS0W1I

http://youtube.com/watch?v=ogEDM0RGhOI

_41348135_rep_getty_203.jpg


http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/4714135.stm
 
Last edited:
Är inte du tillsammans med hon lapplisan? :rofl

:mattias ap ap ap...den ."Nitisk Lapplisa med påslagna dimljus", det e skillnad .rätt ska va rätt :fakta

Tänk o slippa parkeringsböterna..bara o fjäska lite (alternativt hota med o ta sönder hojen i molekyler :rolleyes: ) så vips e de sönderrivna :tungan eller e det inte så Gabor va va va :7peta (kom igen Kia in i matchen nu)
 
Last edited:
:mattias ap ap ap...den ."Nitisk Lapplisa med påslagna dimljus", det e skillnad .rätt ska va rätt :fakta

Tänk o slippa parkeringsböterna..bara o fjäska lite (alternativt hota med o ta sönder hojen i molekyler :rolleyes: ) så vips e de sönderrivna :tungan eller e det inte så Gabor va va va :7peta (kom igen Kia in i matchen nu)

*smickrad* :rodnar

Han får aldrig p-böter, för han kör runt med MIN bil....

(river p-böter gör jag åt dem som möter mig med ett glatt leende och börjar meningen med.... "Nu är det ju jag som har gjort fel...." Jag river nästan aldrig några böter.... Nästan alla skriker och gapar så fort de ser lappen på rutan...)
 
:mattias ap ap ap...den ."Nitisk Lapplisa med påslagna dimljus", det e skillnad .rätt ska va rätt :fakta

Tänk o slippa parkeringsböterna..bara o fjäska lite (alternativt hota med o ta sönder hojen i molekyler :rolleyes: ) så vips e de sönderrivna :tungan eller e det inte så Gabor va va va :7peta (kom igen Kia in i matchen nu)

:yoparty :D :tummenupp
 
Som min nästa...

För det ska gudarna veta att är dom inte perfekt från början så får det vara...
 
Som min nästa...

För det ska gudarna veta att är dom inte perfekt från början så får det vara...
Du kommer att dö ensam och bitter. :7peta


Fast det är ju iaf bättre än att vara kuvad och bitter...
 
Jag har en blond här..

-barely legal
-blå ögon
-smal
-70d bh strl
-blond

*perfect* ..å hon är bisexuell också, och gillar hårda tag, städar, diskar, å har korsett på sig just nu :banana :kär

*bifogar en bild på cheyen när hon är i min soffa å letar efter fjärren.

:yoparty
 

Bifogat

  • tt 001.jpg
    tt 001.jpg
    76.5 KB · Visningar: 240
Dom ska inte ha så jäkla höga krav hela tiden. (i alla tänkbara meningar) :gnissla
 
Jag har en blond här..

-barely legal
-blå ögon
-smal
-70d bh strl
-blond

*perfect* ..å hon är bisexuell också, och gillar hårda tag, städar, diskar, å har korsett på sig just nu :banana :kär

*bifogar en bild på cheyen när hon är i min soffa å letar efter fjärren.

:yoparty

Hon har trasiga strumpor... o hon kan inte va så värst så som du letar ny hela tiden...
 
Underbart svarat! Men en fråga bara varför inte shopping? :tungan
Tack! Säg till om du vet någon som passar in på beskrivningen. :tungan

Räknar väl inte riktigt shopping som ett intresse, snarare ett beroende, men det kanske är trångsynt av mig. :)
 
Tack! Säg till om du vet någon som passar in på beskrivningen. :tungan

Räknar väl inte riktigt shopping som ett intresse, snarare ett beroende, men det kanske är trångsynt av mig. :)

Haha sure.. :D
Nej det är sant.. Haha shopping är ett beroende... Fast ett roligt sådant synd att det blir så dyrt bara.. :tungan
 
Jag har en blond här..

-barely legal
-blå ögon
-smal
-70d bh strl
-blond

*perfect* ..å hon är bisexuell också, och gillar hårda tag, städar, diskar, å har korsett på sig just nu :banana :kär

*bifogar en bild på cheyen när hon är i min soffa å letar efter fjärren.

:yoparty

Det var en tight röv:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top