Nu blir man inte av med eländet per telefon, nu har de hittat ett nytt sätt....I fredags knackade det på dörren, jag öppnade och såg en liten kille stå utanför, med ett tele2 kort runt i ett snöre runt halsen. Följande konversation utbröt..
-Hejsan! Jag är här för att ge dig din rabatt!
-Vilken rabatt?
-Jag har gett, alla dina grannar rabatten oxå, nu är det din tur!
-Men jag har inte beställt något?(sa jag lite flinande)
-Får jag komma in och förklara? Det tar bara 2 minuter av din tid!?
-Knappast, tror du jag släpper in en främling en fredagkväll?
Sen gick han..
Idag var det 2 nya nasare ute, Elskojsbolaget Eon, som med förkärlek "lurar" folk, som tyckte jag skulle sänka mina elkostnader. Men då jag har ett seriöst 5 års kontrakt med ett pålitligare bolag än dem, så fick de gå.
Skall det bli vårt nya gissel att behöva säga nej vid dörren

Finns det något "nix" att registrera sig mot sådant?(då menar jag inte en batong med den texten..)
Nog jobbigt att jaga iväg dessa pedofilförsvarare som kommer mellan varven, som lurar fram småbarn(jehovas vittnen) och alla "stackare" som det är synd om som har fru och flera barn att försörja genom att sälja sina alster.
Tips för att bli av med dem snabbt och effektivt?
-Hejsan! Jag är här för att ge dig din rabatt!
-Vilken rabatt?
-Jag har gett, alla dina grannar rabatten oxå, nu är det din tur!
-Men jag har inte beställt något?(sa jag lite flinande)
-Får jag komma in och förklara? Det tar bara 2 minuter av din tid!?
-Knappast, tror du jag släpper in en främling en fredagkväll?
Sen gick han..
Idag var det 2 nya nasare ute, Elskojsbolaget Eon, som med förkärlek "lurar" folk, som tyckte jag skulle sänka mina elkostnader. Men då jag har ett seriöst 5 års kontrakt med ett pålitligare bolag än dem, så fick de gå.
Skall det bli vårt nya gissel att behöva säga nej vid dörren

Finns det något "nix" att registrera sig mot sådant?(då menar jag inte en batong med den texten..)
Nog jobbigt att jaga iväg dessa pedofilförsvarare som kommer mellan varven, som lurar fram småbarn(jehovas vittnen) och alla "stackare" som det är synd om som har fru och flera barn att försörja genom att sälja sina alster.
Tips för att bli av med dem snabbt och effektivt?