Mrs. Laphroaig
Guest
Kakan ! kom på bästa lösningen för att du ska få din pizza i tid, skickar "firmabilen" med blåljus å allt 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mrs. Laphroaig skrev:2562561Kakan ! kom på bästa lösningen för att du ska få din pizza i tid, skickar "firmabilen" med blåljus å allt![]()

Kakan skrev:2562563de var ju en himmlans bra ide
![]()

Mrs. Laphroaig skrev:2562564Man får så bra ideér så här dags på dygnet![]()

changco1 skrev:2562567Vilken lat jävel man är, orka verkligen inte att gå till jobbet idag. Tur att det finns komptid.
Här får man inte ta ut komp ävem om man har det sparat..Så är det ungefär hos mig med, men "tyvärr" har man lite väl mycket så jag får ta lite, men helst vill dom ju att man ska ta av det när det är driftstopp. Men idag var det nödfall (företagsfest) i lördags.RMT_Racing skrev:2562569KomptidHär får man inte ta ut komp ävem om man har det sparat..
RMT_Racing skrev:2562569KomptidHär får man inte ta ut komp ävem om man har det sparat..
changco1 skrev:2562576Så är det ungefär hos mig med, men "tyvärr" har man lite väl mycket så jag får ta lite, men helst vill dom ju att man ska ta av det när det är driftstopp. Men idag var det nödfall (företagsfest) i lördags.

Så får jag göra för att jag är en kille, tyvärr har inte tjejer den förmånenKakan skrev:2562579så otroligt fuskigt att kunna göra så bara för man är bakis
![]()
![]()
changco1 skrev:2562580Så får jag göra för att jag är en kille, tyvärr har inte tjejer den förmånen![]()
de där var ju inte alls snällt
visa lite klyka så är de kirrat sen Kakan skrev:2562582
Fast vi tjejer kan vi med om vi villvisa lite klyka så är de kirrat sen
![]()

RMT_Racing skrev:2562569KomptidHär får man inte ta ut komp ävem om man har det sparat..
Kakan skrev:2562582åååååååååå![]()
de där var ju inte alls snällt
![]()
Fast vi tjejer kan vi med om vi villvisa lite klyka så är de kirrat sen
Nä nu ska jag ta och sätta mej och se en film och skriva lite papper så kolegorna vet vad dom ska göra
Natti natti på er alla som får sova snart![]()
Mrs. Laphroaig skrev:2562594Ja en urringning kan råda bot på det mesta![]()
hm.. ska jag oxå gå och lägga mig kanske när min nyblivna chatt kompis svek![]()
jocke i köping skrev:2562595va e de för skitställe du jobbar på??? klart man ska kunna ta komp ,, de e väl därför de heter så ,, hmmmm![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |