Den NYA Nattjobbartråden

Status
Ej öppen för fler svar.
Kakan ! kom på bästa lösningen för att du ska få din pizza i tid, skickar "firmabilen" med blåljus å allt :D

Mrs. Laphroaig skrev:
2562561 Kakan ! kom på bästa lösningen för att du ska få din pizza i tid, skickar "firmabilen" med blåljus å allt :D

:tummenupp de var ju en himmlans bra ide :lol

RMT_Racing skrev:
2562569 Komptid :va Här får man inte ta ut komp ävem om man har det sparat..
Så är det ungefär hos mig med, men "tyvärr" har man lite väl mycket så jag får ta lite, men helst vill dom ju att man ska ta av det när det är driftstopp. Men idag var det nödfall (företagsfest) i lördags.

RMT_Racing skrev:

Ja har komp men stämpelklockan funkar inte för mig :( funkar å stämpla in och ut men flextiden ändrar sig inte alls trots både övertid och gått hem för tidigt :confused:
Sagt till chefen om det ca 6-7 gånger men inget händer, vad gör man då ?

changco1 skrev:
2562576 Så är det ungefär hos mig med, men "tyvärr" har man lite väl mycket så jag får ta lite, men helst vill dom ju att man ska ta av det när det är driftstopp. Men idag var det nödfall (företagsfest) i lördags.

:mad: så otroligt fuskigt att kunna göra så bara för man är bakis :tungan :tuttar

changco1 skrev:
2562580 Så får jag göra för att jag är en kille, tyvärr har inte tjejer den förmånen:rolleyes:

åååååååååå :sissy :fatta! de där var ju inte alls snällt :tungan
Fast vi tjejer kan vi med om vi vill :tuttar visa lite klyka så är de kirrat sen ;)

Nä nu ska jag ta och sätta mej och se en film och skriva lite papper så kolegorna vet vad dom ska göra :)

Natti natti på er alla som får sova snart :)

Last edited:
Ja en urringning kan råda bot på det mesta :D

hm.. ska jag oxå gå och lägga mig kanske när min nyblivna chatt kompis svek :confused:

va e de för skitställe du jobbar på??? klart man ska kunna ta komp ,, de e väl därför de heter så ,, hmmmm :confused:

RMT_Racing skrev:

inte sova snart ,, 4.5 timme kvar ,,,,,
men ha de så gött ,,, :tummenupp

Kakan skrev:
2562582 åååååååååå :sissy :fatta! de där var ju inte alls snällt :tungan
Fast vi tjejer kan vi med om vi vill :tuttar visa lite klyka så är de kirrat sen ;)

Nä nu ska jag ta och sätta mej och se en film och skriva lite papper så kolegorna vet vad dom ska göra :)

Natti natti på er alla som får sova snart :)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Back