Den man ligger med får bädda ?

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
UrbanTiger skrev:
Två bagare och en smed heter det :kocko
Ahaa... Jag som hade fel alltså... :rodnar

Men är du säker på att det inte ska vara "två bagare och en bastuslev" då? :va
 

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
varför blir han inte bannad? han startar bara trådar med något provocerande för att starta något.. var det inte någon som hittade honom på bike.se, och där stog det att han kör moppe?
 

Poacher

Muskelhojspilot.
Gick med
20 Sep 2004
Ort
Uppland
Hoj
cb1100
Det må var hur förbannat roligt som helst detta, men eftersom alla inte förstår det roliga med denna sortens multibla användare på forumet och bytande av dessa när man målat in sig i ett hörn, snälla moderatorer kan ni inte bara kasta ut dessa personer?
Eller är det helt ointressant med lite ordning här?
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
CHROLO skrev:
Jag tycker bagare är läskiga. Tidiga morgnar. Brrr! :banana
Börjar jobba 4.55! om du vill så kan du skriva ditt nummer så kan jag ringa och väcka dig innan jag kör till jobb. :trött
 

CHROLO

Does not play well with other bikers...
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Kallhäll
Hoj
Honda Varadero, Honda AT
Dragon skrev:
Börjar jobba 4.55! om du vill så kan du skriva ditt nummer så kan jag ringa och väcka dig innan jag kör till jobb. :trött

Nej tack. Jag lider med dig, men det är väl en vanesak att gå upp så tidigt antar jag.
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
CHROLO skrev:
Nej tack. Jag lider med dig, men det är väl en vanesak att gå upp så tidigt antar jag.
Går och lägger mig runt 22.00 så man vänjer sig.Men visst slarvar man med det så är man fucked.Kan ju va lite tufft att ta en ute kväll på fredagen :fyllisar
 

TurboVmax

www.turbovmax.org
Gick med
3 Aug 2004
Ort
Enköping
Hoj
Turbomatad Vmax
Dragon skrev:
Får bagare hänga här eller det finns folk som är rädda för oss oxå??

Nu blir jag orolig. Är bagare farliga! Vi skall få en f.d bagare som praktikant hos oss. Han har mjölallergi, är det farligt? Kan jag bli smittad? Förresten, får fastighetsskötare vara här? Bäst att fråga så man inte blir bannad...


Jeffrey
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
de enda jag inte gillar med polisen är att dom aldrig hejar när man möts hoj mot hoj :mad: :hihi
dom oså en annan snubbe i stan som tror han e världens coolaste på sin drag star :lol
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
TurboVmax skrev:
Nu blir jag orolig. Är bagare farliga! Vi skall få en f.d bagare som praktikant hos oss. Han har mjölallergi, är det farligt? Kan jag bli smittad? Förresten, får fastighetsskötare vara här? Bäst att fråga så man inte blir bannad...


Jeffrey
Min Chef har mjölallergi och han är inte en trevlig prick om man säger så... så visst kan man dra en paralell mellan fara och mjölallergi.
Du får ta och hålla ett öga på den där praktikanten.
Angående faran med bagare kan jag bara säga..tänk om jag får för mig att börja olla degarna på jobb...bakar 5x600 kg bröd i timmen. Ni kan ju tänka er hur många hem mina ollningar kan nå ut till under en arbetsvecka.
 

Lunkiz

Radical Riders
Gick med
26 Apr 2003
Ort
skåne
Hoj
Ktm 450 exc-r 08
Dragon skrev:
När polisen får för sig att stoppa mig så får jag böter! 100%av gångerna kvittar vad det gäller så blir det alltid en sur J-vel som verkar ha provition på böterna.
Blev en gång (I morse) stoppad för att jag körde i ett "skumt" område???
Polisen påstod att man inte körde där mitt i natten om man inte hade fuffens för sig. Efter att ha förklarat att jag va på väg till jobb så fick jag böter för att en lampa va trasig.. :huvet


fy fan va löjligt.... :huvet
 

MC Doktorn

Guest
Poacher skrev:
Det må var hur förbannat roligt som helst detta, men eftersom alla inte förstår det roliga med denna sortens multibla användare på forumet och bytande av dessa när man målat in sig i ett hörn, snälla moderatorer kan ni inte bara kasta ut dessa personer?
Eller är det helt ointressant med lite ordning här?

Oliktänkande kan väl inte skada alla diskuterar ju inte sporthoj och alla är inte likadana det är ju upp till var och en och svara på tråden, ge fan i ett om man inte vill.
Titta på SMC forumet tvärdött alla är likriktade.
Det finns ju flera personer som uppträder provaktativt .
Jag brukar i varje fall inte svara på dessa inlägg som bara är till för att provocera fram en reaktion.
:tummenupp
 
Last edited:

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Lunkiz skrev:
fy fan va löjligt.... :huvet
Japp...kom försent till jobbet dessutom. Och när han frågade "Och vart ska du då?" så sa jag "Till jobb" Då frågade han vart jag jobbade.. då pekade jag på den stora grinden med den STORA skylten som det stog Pågens på. Då påstod han att jag hade dålig attityd. :va
 

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
när kommer gurra snurra fram o kommentera :va :va

håller med alla........han startar en massa trådar och drar :huvet
kan inte farbror polis plocka in honom :va ....vore en bra idé :Bugar :yoparty
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top