Den man ligger med får bädda ?

gurra snurra

Lagen är lika för alla !!!
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Trosa
Hoj
URAL och en BMW1150
Undrade ett tag om detta var ett moppelunar.se eller ett polisforum.se
Jag har nu set att polisen börjat nästla in här på moppe forumet jag undrar om det beror på att vissa kriminella sportåkare typ goostreiders typ va.
Men till saken att polisen e här e mycket bra för det finns inget som skrämmer upp sporthojsåkare så mycket som en polis.
Skulle inte förvåna mig om några sporthojsåkare har suttit på kåken :confused: .
Många har kanske kört i diket och hivat ner häcken i ån = 15 mån fotboja :huvet .
Vad gör POLISEN HÄR :fatta!
eller hu var de nu de man inte vet lider man inte av???? :7peta
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
gurra snurra skrev:
Undrade ett tag om detta var ett moppelunar.se eller ett polisforum.se
Jag har nu set att polisen börjat nästla in här på moppe forumet jag undrar om det beror på att vissa kriminella sportåkare typ goostreiders typ va.
Men till saken att polisen e här e mycket bra för det finns inget som skrämmer upp sporthojsåkare så mycket som en polis.
Skulle inte förvåna mig om några sporthojsåkare har suttit på kåken :confused: .
Många har kanske kört i diket och hivat ner häcken i ån = 15 mån fotboja :huvet .
Vad gör POLISEN HÄR :fatta!
eller hu var de nu de man inte vet lider man inte av???? :7peta

Jag e inte rädd för polisen. E du ledsen för att det inte är urallunar.se :va ?
 

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
gurra snurra skrev:
Undrade ett tag om detta var ett moppelunar.se eller ett polisforum.se
Jag har nu set att polisen börjat nästla in här på moppe forumet jag undrar om det beror på att vissa kriminella sportåkare typ goostreiders typ va.
Men till saken att polisen e här e mycket bra för det finns inget som skrämmer upp sporthojsåkare så mycket som en polis.
Skulle inte förvåna mig om några sporthojsåkare har suttit på kåken :confused: .
Många har kanske kört i diket och hivat ner häcken i ån = 15 mån fotboja :huvet .
Vad gör POLISEN HÄR :fatta!
eller hu var de nu de man inte vet lider man inte av???? :7peta

öhhh....
Det finns vettiga och trevliga poliser! träffar dom ganska ofta genom mitt jobb :yoparty och vad gör det om dom är här!?!?! tycker bara det är kul att diskutera med dom!
och nej jag är ingen moraltant som kör inomlagens alla gränser kör alltid för fort och då tillfälle ges kör jag cykeln på både bakhjul och framhjul!
men man kan vara polare med polsien för det!! sen att vissa inte ens vågar prata med dom för dom tror att dom skall bli av med styrlappen!

Ge gossarna en chans och se att dom flesta är trevliaga och vettiga och har samma intressen som dig!
 

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
gurra snurra skrev:
Undrade ett tag om detta var ett moppelunar.se eller ett polisforum.se
Jag har nu set att polisen börjat nästla in här på moppe forumet jag undrar om det beror på att vissa kriminella sportåkare typ goostreiders typ va.
Men till saken att polisen e här e mycket bra för det finns inget som skrämmer upp sporthojsåkare så mycket som en polis.
Skulle inte förvåna mig om några sporthojsåkare har suttit på kåken :confused: .
Många har kanske kört i diket och hivat ner häcken i ån = 15 mån fotboja :huvet .
Vad gör POLISEN HÄR :fatta!
eller hu var de nu de man inte vet lider man inte av???? :7peta

Vad var frågan och vad vill du ha sagt? :va
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
Varför skulle någon ha snutnoja här, att bli av med lappen och få några tusen i böter är väl inte hela välden? :confused:
 

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Saltsjöbaden
Hoj
Blandat japansk skrot
Tycker att du har allmänt konstiga funderingar e du säker på att du inte fått strålskador av det där radioaktikva skrotet du har på din avtar? :D
 
Last edited:

Demp@

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2004
Ort
halmstad
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
vad är du rädd för?
det är ju inget olagligt att åka sporthoj... och det finns nog ganska många poliser som är sporthojs intresserade också.

tycker det e bra med poliser här som man kan ställa frågor och liknande till.
men visst det kanske finns poliser som e här för att se var ni/vi ska åka för att träna stoppies/wheelis och liknande stunts, men såvitt jag vet så verkar det inte vara några problem, eller?
 

Svane

Nu med cykel...
Gick med
12 May 2003
Ort
$kå|\|e
Hoj
På landvägen Columbus Capo, i skogen Scott Scale
Hehehe, inte GURRA igen....

:corn
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
gurra snurra skrev:
Undrade ett tag om detta var ett moppelunar.se eller ett polisforum.se
Jag har nu set att polisen börjat nästla in här på moppe forumet jag undrar om det beror på att vissa kriminella sportåkare typ goostreiders typ va.
Men till saken att polisen e här e mycket bra för det finns inget som skrämmer upp sporthojsåkare så mycket som en polis.
Skulle inte förvåna mig om några sporthojsåkare har suttit på kåken :confused: .
Många har kanske kört i diket och hivat ner häcken i ån = 15 mån fotboja :huvet .
Vad gör POLISEN HÄR :fatta!
eller hu var de nu de man inte vet lider man inte av???? :7peta
Jo... eller.. ÄH!! Jag tänker inte ens kommentera det du skriver för det är så korkat. :näsblod
Hur nästlade du dig in här? :va
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Jag har ingenting ont hittills att säga om polisen! De har stoppat mig vid ett flertal tillfällen med hojen. Bla för bakhjulsåka, fortkörning och en hel del gånger för att blåsa. Vid det tillfällena har jag haft lite miniblinkar och tom haft en minireggskyllt på hojen en gång. Aldrig fått några böter :tummenupp
 

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Malmö
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
När polisen får för sig att stoppa mig så får jag böter! 100%av gångerna kvittar vad det gäller så blir det alltid en sur J-vel som verkar ha provition på böterna.
Blev en gång (I morse) stoppad för att jag körde i ett "skumt" område???
Polisen påstod att man inte körde där mitt i natten om man inte hade fuffens för sig. Efter att ha förklarat att jag va på väg till jobb så fick jag böter för att en lampa va trasig.. :huvet
 

EZrideR

Adios Westtrafik
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Västkusten
Hoj
Back to min ÄrrSexa ............SV650S -01 *såld*
:rofl :rofl :rofl Nu börjar det igen... Gurra är igång igen... Alla hans inlägg orsakar hysteri här på SH... om ni inte tror mig läs hans gamla tråd.
Riktigt underhållning... men iaf., med tanke på att jag inte hellre fattade frågan (återigen ja jag har läst SV2 för inv :gnissla ) så antar att du vill veta våran åsikter ang. poliser. Jag har inga som helst problem med poliser. De ger mig en trygghet och är jag så dum att jag gör olagliga saker får jag stå för det och bli straffad så som lagen säger. Det finns några poliser här på SH, så som det finns folk från FB och andra myndigheter. Tack vara de får vi vanliga dödliga människor lite bättre insyn på HUR dessa myndigheter tänker. Plus att dessa människor har något gemensam med alla andra här inne de kör hoj!!!
Därför säger jag :fyllisar på er ALLA...
 
Last edited:

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Rimbo
Hoj
Hjuling
gurra snurra skrev:
....
eller hu var de nu de man inte vet lider man inte av???? :7peta

Gissar (hoppas nästan) att du var så packad när du skrev det här inlägget så du inte heller lider av det här då du inte kommer ihåg att du skrev....
 

EZrideR

Adios Westtrafik
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Västkusten
Hoj
Back to min ÄrrSexa ............SV650S -01 *såld*
stephenj skrev:
Gissar (hoppas nästan) att du var så packad när du skrev det här inlägget så du inte heller lider av det här då du inte kommer ihåg att du skrev....


vad var det hag sa!!

"Alla hans inlägg orsakar hysteri här på SH... om ni inte tror mig läs hans gamla tråd."
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
t-rex skrev:
Så mycket text.

Så lite innehåll.
Det är inte meningen att du ska läsa texten, det räcker om du tittar på den, den saknar substans och mening.
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
UrbanTiger skrev:
Polisen är ju här för att det säljs knark, smuggelsprit, smuggelcigaretter, planeras väktarrån, bankrån och att det pågår koppleriveksamhet och handel med prostituerade kvinnor från asien. www.sporthoj.com är Europas största oberoende MC-kriminella sammanslutning.
Vill du inte medverka i detta Gurra så kan du logga ut.


Har du fixat valfettet från Polen än Tigern ??

Kunderna väntar.


Sen vill Enögde Harald gärna veta vad hans 2 pallar med Wiskey tog vägen,han plingade igår och va skitlack.

Pimp-Farbron (nyss utkommen från en 2 månaders volta)
 
Last edited:

Klotmeister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
V-ås
Hoj
Zx9r -96 Såld, Sp1 -00 Såld, Zx12r -01 Såld, Bobber -99 Såld, Ducati S2R 800 -05
UrbanTiger skrev:
Polisen är ju här för att det säljs knark, smuggelsprit, smuggelcigaretter, planeras väktarrån, bankrån och att det pågår koppleriveksamhet och handel med prostituerade kvinnor från asien. www.sporthoj.com är Europas största oberoende MC-kriminella sammanslutning.
Vill du inte medverka i detta Gurra så kan du logga ut.

:hihi :rofl :lol :D :tummenupp :Bugar
 
Nyheter
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Top