Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Originalet är en helt OK film, inget mästerverk direkt. Själva idén är lite bättre än själva utförandet, men den är sevärd helt klart.

Letar för fullt nu, tog kort dag idag :D Pissväder så jag kan nog trösta mig med en rulle på soffan :banana

just sett denna ikväll, helt ok. snyggt foto & setting, ganska originell och vacker.

[YOUTUBE-ID]08Nj6a8U2uk[/YOUTUBE-ID]

Kollade utan ljud så fick inte direkt nå hum om vad den handlar om, eller nivån på skådisarna. Men nog fan älskar jag själva utseendet. Och snubbe med sniperbössa? Ballt! :tummenupp

Kollade utan ljud så fick inte direkt nå hum om vad den handlar om, eller nivån på skådisarna. Men nog fan älskar jag själva utseendet. Och snubbe med sniperbössa? Ballt! :tummenupp

hyr den, i recommend. har sina brister här och var, men känns ändå fräsch på sitt sätt. inte det vanliga som kommer ut ur hollywoodfabriken...

Denna finska (otippat va) "skräckrulle" verkar kunna vara något.

[YOUTUBE-ID]si8IqpZc8Fo[/YOUTUBE-ID]

Överdjävligt snyggt foto och recensionerna på IMDB låter mycket lovande. Tycks inte vara en dussin skräckis tack o lov.

Släpps på svensk DVD den 4:e Novemeber.

Tänkte bara hoppa in och säga.. gillar ni zombiefilmer lika mycket som jag då jävlar.

Kolla på Zombieland såg den igår ++++ extrem skön, så ska en zombie komedi vara +++

Vart hittar jag alla dessa sköna filmer?

bukten är ju rätt kass

Inte samma film som denna? Kör de en fuling och har liknande namn månntro? Inget vidare betyg direkt, skulle ladda ner den när jag kollade hemsidan men det kanske inte är samma som sagt...

nepp inte samma

Inte samma film som denna? Kör de en fuling och har liknande namn månntro? Inget vidare betyg direkt, skulle ladda ner den när jag kollade hemsidan men det kanske inte är samma som sagt...

2012 är ju när jorden går under om du inte visste det. 21 december närmare bestämt. Lär nog komma många filmer och skit om det.

Jag tror den här kommer vara grym :rodnar

[YOUTUBE-ID]2NOkQ4dYVaM[/YOUTUBE-ID]

2012 är ju när jorden går under om du inte visste det. 21 december närmare bestämt. Lär nog komma många filmer och skit om det.

Aha, nej det kände jag inte till faktiskt. Men å andra sidan så är jag inte en New age/kristen/sodomit/islamist/fredsaktivist etc utan en realist :näsblod

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti