Den här borde jag väl klara av =)

Anderzzon skrev:
Nu handlar ju tråden om en italienare, men alla japps hojjar då? Varför så hög sitthöjd? Japaner är väl inte så långa.... Iof så räknar de ju med att sälja hojjarna till andra länder med, hrmm... Men vilket land köper mest? De måste va jeffla långa de? Nu är ja ju med kort i rocken, men vad är genomsnittslängden på folk som kör hoj? Haha skitsamma man når ju ner hyffsat med sina 170cm iaf...

Därför att deras sportcyklar i princip inte säljs i japan då de är straffskaddade och förbjudna i absurdum, mängden motorcyklar med mer än 400cc i japan för gatbruk är minimal....

Det är ganska trångt i Japan så stora cyklar med mycket hästar gör sig inte väl där heller... De bor ju på varandra och gatorna är fulla... Racebanorna är väl där man ser hojar mest i Japan kan jag tänka..

Maria1980 skrev:
Tänkte även lämna in stövlarna för omsulning med lite högre sula, tar till alla knep för att jag ska kunna hantera denna underbara maskin... för vilken ljuv musik det var när hojen startades... :2cool

Sula om till högklackat :3freak

If there's a will.. there's a way! köp den

jocke i köping skrev:
har du fått ännu ? :confused:

Hojen står och vilar hemma i mitt garage. Bilder vill jag inte ta med så tråkig bakgrund som garageväggar, väntar tills snön försvunnit, då ska det ut & fotas =)

Ska bli kul att se dig med platådojjor på Aprilian!! :hihi

Växel och bromskänsla?

Stövlar

Tråkigt att du redan fixat högre sulor, jag hitta ju ett par perfekta stövlar till dig.

107_IT_NE_AN_AC_RE_NE_TO.jpg

:)

Fasen va underbart ,, hoppas du blir helnöjd :Bugar
va e de för färgsättning på den ?
hur många mil har den gått ?
var den i butik i sverige när du köpte den ?
gissa om ja e nyfiken ,,, säkert inte bara jag här på forumet. :banana

Maria1980 skrev:
Hojen står och vilar hemma i mitt garage. Bilder vill jag inte ta med så tråkig bakgrund som garageväggar, väntar tills snön försvunnit, då ska det ut & fotas =)

Bra bra bra

Grattis till köpet, helt rätt i att testa och se hur det går! Funkar det inte så har du i alla fall provat och kan gå vidare :tummenupp

Eller ja, varför inte ett ordspråk så här på söndagsmorgonen: Endast döda fiskar flyter med strömmen :hihi

Behöver du lite prylar till den => http://www.blocket.se/vi/6902867.htm?ca=3_s (går säkert att pruta, det är min polare som säljer)

Lycka till, vi ses på vägarna i sommar

/ GB

Dr.Bike skrev:
Ska bli kul att se dig med platådojjor på Aprilian!! :hihi

Växel och bromskänsla?

Jag har bara höjt dem 10 millimeter, just för att bevara växel/bromskänslan... Så det är inte så stor skillnad... Men tillräckligt för att få fossingarna lite lite närmare backen :tummenupp

jocke i köping skrev:
Fasen va underbart ,, hoppas du blir helnöjd :Bugar
va e de för färgsättning på den ?
hur många mil har den gått ?
var den i butik i sverige när du köpte den ?
gissa om ja e nyfiken ,,, säkert inte bara jag här på forumet. :banana

Men ser du inte bilden på Millen på min sida? Mattsvart med vita/klarröda dekaler. 917 mil, köpt på firma i Västerås.

Altså jag är förbannat glad jag är 184cm och väger 98kg. Fan jag tycker ändå det kan vara tungt att sparka sig fram med hojen. Kan tänka mig när man är 160cm och väger 55kg typ..

Argyle skrev:
Altså jag är förbannat glad jag är 184cm och väger 98kg. Fan jag tycker ändå det kan vara tungt att sparka sig fram med hojen. Kan tänka mig när man är 160cm och väger 55kg typ..

Ja, och tänk då om det är ännu värre, typ 156cm och 47 kg... :tummenner

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...