Den gamla goa stämmningen måste repareras! Nu!

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Jag har vatt offline från SH ett tag nu och rykten (inside information från en kille med datan uppkopplat på innternettet and shii) går att all hell's broken loose på offtopic-delen här på SH. Det har tydligen blivit gulligt, trevligt o dant.. Ska vi ha det så här?! Så fort man lämnar garaget dansar skiftnykclarna på kåpglaset, huh..

Jag vill slå ett slag för den gamla goa stämningen med trevlighet och sakargumentation med den krypande känslan av sarkasm under ytan på inläggen.

Ett slag för idealisternas envishet och deras olikheter som skapar 300-inläggs-debatter och eftertanke. Användare som Korvis, ah, Mackan, Cris Ash m.fl. som orkar debattera även då de vet att motståndet är benhårt och skoningslöst.

Ett slag för stämningen då vi låg borderline för banning in till 3000-talet eftersom inläggen innehöll en ren rå dualism.

Om vi alla hjälps åt kan vi klara det. Låt inte den krypande känslan försvinna och dö!

[Edit]

Last edited:
Zee skrev:
2299267

Ett slag för stämningen då vi låg borderline för banning in till 3000-talet eftersom inläggen innehöll en ren rå dualism.

Kan du förklara den meningen?

Dessutom, en del av de namn du räknar upp har ju aldrig varit med i en debatt - du skulle tagit Chrille (Chewbacca alltså) och benrangel om du skulle nämna värdiga förespråkare för normupplösning och samhällsförfall.

Att det vilar en allmänt läskig Kamratposten/Bullen Brevfilm/Lunarstorm stämning över OT är dock riktigt.

Markus skrev:
2299287 Kan du förklara den meningen?

Jag menar att jag saknar den där sarkasmen som fanns under ytan på inläggen back in the days. Inte att man nödvändigt är otrevlig eller så, men just att det fanns en syrlighet och skarphet i inläggen.

Sen är det möglitt att jag inte fick med alla användare med spjutspetskompetens. :) Men de vet vilka de är endå!

t-rex skrev:
2299439

Småbrudar som kör R1 eller kanske en häst är ok.

Vad är egentligen värst, småbrudar med R1 eller småkillar utan hoj?
Tycker du har en väl sexistisk framtoning.

He he, jag har sett en del forsok till saklig maraton debatt o en del skont icke-PC inlagg men det ar tunnare an det brukar. Har forsokt starta men dalig respons. :va
Den sjuka humorn har minskat med, undantaget en o annan analfliks-diskussion.

Saknar att fa detta utlopp for kanslor & tvangstankar. Satt pa ett langt slips o kostym mote haromdagen och var hela tiden tvungen att betvinga impulsen att hoppa upp pa bordet o gora elefanten for att sen springa ut, skrikandes: "Megafalopoderna anfaller, save yourselves"

Vad gora?? :va

Kajan skrev:
2299630 He he, jag har sett en del forsok till saklig maraton debatt o en del skont icke-PC inlagg men det ar tunnare an det brukar. Har forsokt starta men dalig respons. :va
Den sjuka humorn har minskat med, undantaget en o annan analfliks-diskussion.

Saknar att fa detta utlopp for kanslor & tvangstankar. Satt pa ett langt slips o kostym mote haromdagen och var hela tiden tvungen att betvinga impulsen att hoppa upp pa bordet o gora elefanten for att sen springa ut, skrikandes: "Megafalopoderna anfaller, save yourselves"

Vad gora?? :va

DO IT!!! :yoparty

Kajan skrev:
2299630Har forsokt starta men dalig respons. :va

Du hade ju världens chans igår, jag kallade sådana som dig för bonnläppar typ - och vad gör du, kommer med något försnonigssnack, typ: "Aha, menar du så. Men då är vi ju nästan överens. :)"

En jakttråd som innehöll:
Afrikaner
Amerikaner (rika)
Samhällsnytta
Statlig kontroll
Jakt (så klart)
Rovdjursstam

Allt det kastade du bort, det var en tråd med osannolik potential.
Tänk på det nästa gång du slätar över och blir vän, hur många som får lida av ditt handlande. :4skrika

Markus skrev:
2299663 Du hade ju världens chans igår, jag kallade sådana som dig för bonnläppar typ - och vad gör du, kommer med något försnonigssnack, typ: "Aha, menar du så. Men då är vi ju nästan överens. :)"

En jakttråd som innehöll:
Afrikaner
Amerikaner (rika)
Samhällsnytta
Statlig kontroll
Jakt (så klart)
Rovdjursstam

Allt det kastade du bort, det var en tråd med osannolik potential.
Tänk på det nästa gång du slätar över och blir vän, hur många som får lida av ditt handlande. :4skrika

Jo, men jag ar alltid bast pa att spela rollen som den som ger sakliga argument. Trodde fler skulle nappa pa just jakten, inte bara pa jagare som forsoker motivera sin hobby med samhallsnyttan. ( Det ar skitsamhallsnyttigt!! HA HA) Personliga angrepp ar det bara asfaltsbarn med skygglappar som blir upprorda over :7peta

BLir liksom ingen roligt nar det bara ar tva. vi hade behovt en vegan, en magnum fetischist, nan som bara blir upprord och en hippie. Minst!

Kanske ska borja en trad dar vi fimpar dokusapa skadisar. Da borde det ju bli fart pa lunarstorm ambassaden har pa SH. :3freak

Last edited:
Kajan skrev:
2299685

...vi hade behovt en vegan, en magnum fetischist, nan som bara blir upprord och en hippie. Minst!

mb, Chris Ash, Sgtpepper och korvgubbe alltså.

Stämmer, det hade varit bra.

Markus skrev:
2299959 mb, Chris Ash, Sgtpepper och korvgubbe alltså.

Stämmer, det hade varit bra.

Trrrrrrrrrrr katschinnnnnnnnnnnnnng!!!!1 :klappar

:hihi

he he :hihi

den anda jag sett pa lange ar korvgubbe o han har bytt avatar sa man inte kanner igen honom :va

Kajan skrev:
2300021 he he :hihi

den anda jag sett pa lange ar korvgubbe o han har bytt avatar sa man inte kanner igen honom :va

Jag tycker att Korvis skall byta tillbaka till porträttbilden med en gång, Allt förfall började med det. Allt är hans fel.

Zee skrev:
Jag vill slå ett slag för den gamla goa stämningen med trevlighet och sakargumentation med den krypande känslan av sarkasm under ytan på inläggen.

Ett slag för idealisternas envishet och deras olikheter som skapar 300-inläggs-debatter och eftertanke.

:klappar Det är inte alls samma drag sedan OT went soft.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8