Den förtryckta skånska kvinnan...

KawaF3771 skrev:
Men då kvarstår fakta att män oftast kör mera och bättre än kvinnor... det kan man inte komma ifrån :fakta
Jaja, men tänk på att kvinnor kör bättre än höns! Det skall vi inte glömma när vi skall värdera dem rättvist. :)

Jag kör 2500 mil om året. Aldrig krockat o inga böter har jag fått betala... Hur många män om året blir av med körkortet??? Och procentuellt, hur många kvinnor är inblandade i dödsolyckor...? INTE många :fakta

Men män i keps borde förbjudas. De är farliga och kör så jävla sakta!!!!! + att de ALLTID ska ligga så längt som möjligt till vänster i vägbanan för att hindra omkörning.... :whip

exiteme skrev:
Jag kör 2500 mil om året. Aldrig krockat o inga böter har jag fått betala... Hur många män om året blir av med körkortet??? Och procentuellt, hur många kvinnor är inblandade i dödsolyckor...? INTE många :fakta

Men män i keps borde förbjudas. De är farliga och kör så jävla sakta!!!!! + att de ALLTID ska ligga så längt som möjligt till vänster i vägbanan för att hindra omkörning.... :whip

Hur många kvinnor om året blir av med körkortet????? :)

Jag har krockat och fått böter... Dock ej samtidigt.
Håller förövrigt med dig om gubbar i keps... Jag försöker preja bort dom så fort jag ser dom... :D :D Skämt å sido, är man stressad så känns dom ivägen!

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back