Den förtryckta skånska kvinnan...

KawaF3771 skrev:
Men då kvarstår fakta att män oftast kör mera och bättre än kvinnor... det kan man inte komma ifrån :fakta
Jaja, men tänk på att kvinnor kör bättre än höns! Det skall vi inte glömma när vi skall värdera dem rättvist. :)

Jag kör 2500 mil om året. Aldrig krockat o inga böter har jag fått betala... Hur många män om året blir av med körkortet??? Och procentuellt, hur många kvinnor är inblandade i dödsolyckor...? INTE många :fakta

Men män i keps borde förbjudas. De är farliga och kör så jävla sakta!!!!! + att de ALLTID ska ligga så längt som möjligt till vänster i vägbanan för att hindra omkörning.... :whip

exiteme skrev:
Jag kör 2500 mil om året. Aldrig krockat o inga böter har jag fått betala... Hur många män om året blir av med körkortet??? Och procentuellt, hur många kvinnor är inblandade i dödsolyckor...? INTE många :fakta

Men män i keps borde förbjudas. De är farliga och kör så jävla sakta!!!!! + att de ALLTID ska ligga så längt som möjligt till vänster i vägbanan för att hindra omkörning.... :whip

Hur många kvinnor om året blir av med körkortet????? :)

Jag har krockat och fått böter... Dock ej samtidigt.
Håller förövrigt med dig om gubbar i keps... Jag försöker preja bort dom så fort jag ser dom... :D :D Skämt å sido, är man stressad så känns dom ivägen!

*/ ?>
Back