Den förtryckta skånska kvinnan...

KawaF3771 skrev:
Men då kvarstår fakta att män oftast kör mera och bättre än kvinnor... det kan man inte komma ifrån :fakta
Jaja, men tänk på att kvinnor kör bättre än höns! Det skall vi inte glömma när vi skall värdera dem rättvist. :)

Jag kör 2500 mil om året. Aldrig krockat o inga böter har jag fått betala... Hur många män om året blir av med körkortet??? Och procentuellt, hur många kvinnor är inblandade i dödsolyckor...? INTE många :fakta

Men män i keps borde förbjudas. De är farliga och kör så jävla sakta!!!!! + att de ALLTID ska ligga så längt som möjligt till vänster i vägbanan för att hindra omkörning.... :whip

exiteme skrev:
Jag kör 2500 mil om året. Aldrig krockat o inga böter har jag fått betala... Hur många män om året blir av med körkortet??? Och procentuellt, hur många kvinnor är inblandade i dödsolyckor...? INTE många :fakta

Men män i keps borde förbjudas. De är farliga och kör så jävla sakta!!!!! + att de ALLTID ska ligga så längt som möjligt till vänster i vägbanan för att hindra omkörning.... :whip

Hur många kvinnor om året blir av med körkortet????? :)

Jag har krockat och fått böter... Dock ej samtidigt.
Håller förövrigt med dig om gubbar i keps... Jag försöker preja bort dom så fort jag ser dom... :D :D Skämt å sido, är man stressad så känns dom ivägen!

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back