Den djäveln runkade

Så lættstøtt man kan vara då. I ett av mitt førhållande berættade tjejen att hon hade onanerat..?
Jag: Vad?
Hon: Men jag tænkte på dig :)

Känner mer igen bilden: "Kan du inte runka oftare så slipper jag"

Vad är problemet?? Kan inte brudjäveln vara glad att killen har lite sexdrift!!

Inte alltid det finns någon av andra könet att tillgå. (Eller för all del av samma om man är lagd så.)

Äh...trams. Sådana där brudar blir nuckor förr eller senare. Men det lutar ju åt förr i det här fallet.

//M

Känner mer igen bilden: "Kan du inte runka oftare så slipper jag"

Vem vill bli blåst på konfekten? :va

Hon var ju inte hemma

Om man bortser från möjligheten att han trodde han var gräsänkling, och hon oväntat kom hem... :rolleyes:

Varför runkar man när man har tjej för frågar jag mig då? Det är ju en av de få fördelarna, att de kan runka åt en när man är för trött och inte vill knulla.

Att pojkvännen tar saken i egna händer måste väl vara det ultimata beviset på att tjejen är kass på :ligga. :arsele och vem skulle gilla det? :va Vad ska han med en tjej till? Hushållerska? Accessoar att visa upp? :rolleyes: En riktig flickvän kan göra mer än bara ge en hjälpande hand :tungan :lol

Att pojkvännen tar saken i egna händer måste väl vara det ultimata beviset på att tjejen är kass på :ligga. :arsele och vem skulle gilla det? :va Vad ska han med en tjej till? Hushållerska? Accessoar att visa upp? :rolleyes: En riktig flickvän kan göra mer än bara ge en hjälpande hand :tungan :lol

Kan ju faktiskt vara så att tjejen är bra i sängen, men att killen vill mer än tjejen?

Om man bortser från möjligheten att han trodde han var gräsänkling, och hon oväntat kom hem... :rolleyes:

Ni damer förstår inte riktigt det här med runkandet.
När ni får för er att massera våfflan så är det för att ni redan är lite sugna. Det funkar inte likadant för oss killar. Iaf inte för mig.

Satt sig i soffan efter en hård dag på jobb.
Ähh, jag runkar väll lite då!

Fan, hela 10 min till matchen börjar. Ähh, jag runkar väll lite då!

Är hungrig men orkar inte laga mat. Ähh, jag runkar väll lite då!

Osv...

Förstår du nu?

Inte för att det har så mycket med att runka samtidigt som man har flickvän, men många kvinnor kommer inte i närheten av njutningen när man runkar. Flickvänner blir det inte om de inte är bra nog att mäta sig med runkandet ändå. Sexuella samlivet är viktigt i ett förhållande.

Själva runkandet i förhållandet är mest för att man behöver lätta på trycket ibland. Och ibland är inte tösen sugen och då får man ju inte göra något, ibland är tösen inte tillgänglig rent logistiskt, ibland orkar man bara inte med förarbetet med tösen.

Det mest tragiska var väl inte den som startade tråden [troll eller ej..] utan det här inlägget där någon skall försöka försvara det sjuka beteende hos TS med hjälp av barnboksmetaforer.

...Jag har inga visioner om att ALLA i tråden ska kunna sätta sig in i att människor kan vara så olika och leva så vitt skilda liv. Men jag tycker att det är viktigt att informera om att dessa olikhetes finna, då det oftast är de som är annorlunda som bäst behöver höra att det finns sådana som är lika dem själva. De stora massorna av folk som tycker precis samma och klappar varandra om rygger klarar sig nog.

Har ni läst "Pricken"? Den där barnboken om den lilla kaninen som föddes prickig bland vita släktingar? Han hade inte valt att växa upp i en vitpälsad kaninfamilj och kunde inte heller rå för sina fläckar. I slutet av boken hittar han fram till en plats där alla är prickiga som han,..

Vad jag vill säga med det är inte att det finns en plats där alla tycker att det är fel att runka i ett förhållande, utan att vad som anses annorlunda beror på vilka normer som gäller där man befinner sig... och hittar man en Pricken i sin vardag behöver man inte överfalla och gnugga dennes huvud hårt mot asfalten för att tvätta bort prickarna...

Jag börjar seriöst tappa tron på mänskligheten...

OaO

KK

Last edited:
Jag såg att Familjeliv hade en forumdel som hette "Känsliga rummet".
Borde inte SH också ha en sådan del?
Vi skulle eventuell kunna döpa om OT2 till det kanske..?
Vad tror ni..?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...