Den djäveln runkade

min man satt och bajsade när jag kom hem en gang fatta att han fick spö sen :hihi

min man satt och bajsade när jag kom hem en gang fatta att han fick spö sen :hihi

Det svaret var klockrent! Men jag är mest nyfiken på hur ofta djäveln fick borra på riktigt. Jag började automatiskt tänka på en kompis till mig, hans sambo slutade vilja ha sex, så han fick väl borra 2-3 gånger på ett helt år. Och inte städade eller lagade hon mat heller...

Och andra sidan tror jag att det var hans eget fel att hon tröttnade. Han var nog för egoistisk i sängen.

Trolltråd så det stänker om det.

Senare på sidan 17 eller nått skriver Ts "Han har även fisit i sängen en gång"

Men det fanns tydligen damer som höll med Ts?! Tragiskt..

Trolltråd så det stänker om det.

Senare på sidan 17 eller nått skriver Ts "Han har även fisit i sängen en gång"

Men det fanns tydligen damer som höll med Ts?! Tragiskt..
Ja, hon Josse112 verkade ju ha en ganska skev syn på sex och förhållanden, all onani var förbjuden i hennes förhållanden, runkade han så va de slut, nyss :dummer Fast åas, det kanske är bra, dom borde få svårt att få killarna att stanna kvar, mao förökar dom sig inte så lätt... :rolleyes:

Hade en flickvän till mig knallat in och kommit på mig när jag runkar och börjat skrika o ha sig hade hon fan åkt ut. Störa mitt i runken sådär.

Hade en flickvän till mig knallat in och kommit på mig när jag runkar och börjat skrika o ha sig hade hon fan åkt ut. Störa mitt i runken sådär.

Hade väl möjligen varit ok ifall hon "tagit över" men att bara avbryta sådär är ett satans ohyfs!

Varför runkar man när man har tjej för frågar jag mig då? Det är ju en av de få fördelarna, att de kan runka åt en när man är för trött och inte vill knulla.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back