Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror det var BRASSARN på väg att fullfölja sina drömmar!
Vem utgör störst fara för övrig trafik och gångtrafikanter, motorcykeln som kör +5 km/h eller polisbilen som blåser på i ca 100 inne i stan och kör som en idiot på motorvägen?
Ser att någon nämner att detta är ifrån Ryssland, stämmer verkligen det? de verkar nämligen varken prata ryska och man ser inga ryska bilar. Någon som vet med säkerhet vart det är ifrån?
Säg vad ni vill men riskerna Poliserna utsatte allmänheten för var inte i paritet till trafik-brottet motorcyklisten gjorde sig skyldig till
Jag tror Herr Polis var mobbad som Barn av dom farliga killarna på häftiga moppar, och sedan den dagen gör han allt för att ge igen på alla som framför motordrivna två-hjulingar![]()
Att sedan hojföraren verkade sitta på 25kw och inte var någon RR-förare är en annan sak![]()
En person står vid upprepade tillfällen och kissar i din port.
Då är min fråga. Hur anser du att polisen skulle hantera en sådan situation?
bara jag som tyckte att personen på hojen körde långsamt? borde inte den hojen kunna gasa ifrån en polisbil?![]()
Tror du att du hade resonerat på samma sätt om din brors fru med barnvagnen i högsta hugg klivit ut i gatan på ett av alla övergångställena mellan bilarna, lyssnandes på sin iPod och för att sedan bli överkörd av en polisbil i +100km/h?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |