Den bästa komedin

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
There can be only one.
Och det är Step Brothers.
Såg den på bio i somras och har längtat vid sjön sedan dess. Nu har den legat där en vecka eller två otextad i DVD-format. Har inte klarat att se den ännu för jag vill dra på det men såg lite bortklippta scener igår. Hulk hands. Hulk hands säger jag bara. :rofl
När den kommer på köp-DVD ska jag ha den samma dag. Det här är för komedi vad Simpsons är för tecknad film eller vad Sopranos är för tv-serier eller vad LOTR är för Fantasy.
Det blir inte bättre än så här, och att den ser ut att ha endast 7.0 på imdb beror på att räknaren slagit över likt på gamla mercedesar så egentligen har den 17.0

Hulk hands.

Tack på förhand, jag var sugen på en komedi idag.

Hoppas den är så bra som du påstår!

Downloading at 580 Kb/s

Last edited:
Skulle nog ta det säkra före det osäkra och satsa på något med Al Bundy i stället :trött

Den är fetbra fast jag dödade den efter att ha sett den på bio nyligen och sen två gånger på "datan". Jävligt många roliga citat och prylar.

" -Your singing is like a mix of Jesus and Fergie" och "- I can't even look at you now" i samma scen. Då dog jag.

Sen det där med young calf och luscious V-shaped chest hair och ballfro :D

Sen det där med young calf och luscious V-shaped chest hair och ballfro :D

Kommer inte ens ihåg. :(
Mina favvo-minnen är annars våningsängen, trummorna, COPS, första mötet. Ja många fler också.

Kort och gott är det den bästa komedi som gjorts så att försöka lista är svårt.

Kommer inte ens ihåg. :(
Mina favvo-minnen är annars våningsängen, trummorna, COPS, första mötet. Ja många fler också.

Kort och gott är det den bästa komedi som gjorts så att försöka lista är svårt.

Nästan allt med Ferrell är topnotch.

Fast Anchorman slår ju faktiskt Step Brothers, alla gånger! :yoparty

"Ron, where are you?"

"I'm in a glas cage of emotions!!" :rofl

Nästan allt med Ferrell är topnotch.

Fast Anchorman slår ju faktiskt Step Brothers, alla gånger! :yoparty

"Ron, where are you?"

"I'm in a glas cage of emotions!!" :rofl

Vet faktiskt inte ens om jag sett Anchorman. Vad handlar den om?
Tycker annars att han är extremt ojämn, jag menar den där bilfilmen vad den nu hette - Talladega Nights - har jag för mig att jag stängde av i mitten någon gång. Har för mig att han var med.

Men Landlord på YT är kul. :D

Håller med dig,jävligt rolig film, har nog inte skrattat så mycket sen jag såg "A night at the Roxburys" första gången.

Att Stepbrothers sen fick 2/5 i betyg i en lokal tidning här i Umeå och Hellboy2 fick 5/5 av samma recencent, och den filmen var då verkligen inte bra tyckte jag.
Men men, det visar väl bara på att man har väldigt bra humor jämnfört med genomsnittet ? Eller sjuk humor...:tummenupp

Hursomhelst så var den då sjukt rolig och jag rekomenderar verkligen alla att se den.:yoparty

varför har ingen nämnt Wedding Crashers?

DET är en roligt film!

ska dock ladda ner Step Brothers och se på den!

Step brothers hade för mig ungefär 2 ljusa stunder när jag vek mig dubbel i biostolen och trodde att skrattpåsen skulle hoppa ut likt en alien ur magen på mig, rätt många andra fnitterattacker å.
Men nånstans i mitten var det ett ganska stort område där det mest kändes som att de repeterade sig sjäva. :(

Life aquatic slår allt. Den borde ni verkligen se.

"Sensless" är nog en av de roligare komedier jag sett.
Varning för låg humor dock.:D

Är man ett fan av LÅG humor, kan jag rekommendera "You don't mess with the Zohan" och en gammal klassiker "Ali G in da House".

Inget för Oscarsutdelningen kanske, men grymt roliga :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...