Den australiensiska incestsläkten

Jag har haft som nöje att ligga o plugga gasen i botten med blålus med Säpo bakom och frånkörda (2003 hej pojkar- hälsa Jane, alla radios,mobil och gpser var borta) haha:banana

Vi fäste min mobil i på en turistbuss på väg till Bulgarien:D

Då såg det ut så här - tyvärrr


:rofl

Sånt som händer

Man vet att man är gangstah när SÄPO jagar en för fortkörning :yoparty :fyllisar
 
Man vet att man är gangstah när SÄPO jagar en för fortkörning :yoparty :fyllisar

Sett det också:fyllisar

Haha - drack energidrycker och hoppa upp på mcen efter en hög polischef avgick - dom skulle nita mig för rattfylla - jag körde ifrån dom ändå för skojs skull:D

Haha, jaja skall du inte byta olja i nån jävla gräsklippare nu:hihi
 
Jag har haft som nöje att ligga o plugga gasen i botten med blålus med Säpo bakom och frånkörda (2003 hej pojkar- hälsa Jane, alla radios,mobil och gpser var borta) haha:banana

Vi fäste min mobil i på en turistbuss på väg till Bulgarien:D

Då såg det ut så här - tyvärrr


:rofl

Sånt som händer

Bad-Family-Photos-Inbreeding.jpg
 
Är inte hela USA lite inavlade? Den vita befolkningen alltså?
Inte den vita befolkningen i gemen, men en del befolkningsgrupper har valt att leva separerade (av religiösa eller kulturella skäl) och har därmed hög inavelsgrad.
Det behöver inte innebära att de har lägre intelligens, men det är vanligt med ärftliga sjukdomar som är ovanliga i resten av världen.
Vill man studera fenomenet på nära håll, så går det bra att åka till Finland.
 
Låter som vilken Norrländsk by som helst. :glömdet

Nej, där flyttar tjejerna från byn vid den dagen de fyller 20, sedan återkommer dom några år senare med nån stockholmskille de hittat. = färskt blod om än ofta från någon annan av landets byhålor.
Killarna sitter hemma och drar i bananen och skapar därmed inget inavel, samt några av dem delar den där buskiga tjejen som stannade hemma i byn som i sin tur föder 3-5 ungar vilka allihop har olika pappor. = stor spridning av genpolen.
 
Jag tänkte inte så mycket, men jag tycker många vita, speciellt män har utpräglat skumma anletsdrag.
Sen att de är religiösa fanatiker så gott som hela bunten bidrar inte direkt till hur jag ser på dom :lol

Nu pratar du ju om ett land som fick ta emot och byggdes upp av de människor i världen som hade de sämsta genetiska förutsättningarna. De som inte lyckades i sitt hemland satte sig på båten till landet där de kunde få en jordlott gratis.
 
Nu pratar du ju om ett land som fick ta emot och byggdes upp av de människor i världen som hade de sämsta genetiska förutsättningarna. De som inte lyckades i sitt hemland satte sig på båten till landet där de kunde få en jordlott gratis.

En och annan driftig visionär också kanske? Jag är rädd att de mest klipska och starka drog. Varför skulle vi vara annorlunda därvidlag? Är det nonsens att Svea blev av med mycken intelligens under industrialiseringen och ända fram till 40-talet som sista kulmen?
 
Nej, där flyttar tjejerna från byn vid den dagen de fyller 20, sedan återkommer dom några år senare med nån stockholmskille de hittat. = färskt blod om än ofta från någon annan av landets byhålor.
Killarna sitter hemma och drar i bananen och skapar därmed inget inavel, samt några av dem delar den där buskiga tjejen som stannade hemma i byn som i sin tur föder 3-5 ungar vilka allihop har olika pappor. = stor spridning av genpolen.
Apapap, nu glömde du den delen av killarna som stannar hemma på byn och polerar marmorpelaren tills de passerat 40 då de åker till valfritt sydostasiatiskt land och finner den 20 år yngre kärleken. Kärleken importeras till ett land där det är kallare än hon någonsin kunnat föreställa sig att det kan vara och hon inte förstår ett jota av vad lokalbefolkningen säger. Hon misshandlas på regelbunden basis av sin överviktige och tunnhårige make samtidigt som "den där buskiga tjejen" sprider rykten bakom hennes rygg eftersom den buskiga tjejens gamla älskare nu också börjat spara ihop till egna thailandsresor.
 
Koppartaken är väl snarare resultatet av vikingarnas berikning efter att de "nyanlänt".

(Känns förresten som historien upprepar sig men tvärtom den här gången. :gnissla)

Det tvivlar jag på, vikingarnas intåg resulterade nog i det fåtal blondiner som finns där. Samma sak på Irland, merparten är rödtottar men ett fåtal blondiner finns= arv från oss :banana
 
Ja, för vikingarna var ju blonda allihop. Nu får ni sluta myta gubbar! Orre: hur många confirmed kills har du?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top