Den australiensiska incestsläkten

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har haft som nöje att ligga o plugga gasen i botten med blålus med Säpo bakom och frånkörda (2003 hej pojkar- hälsa Jane, alla radios,mobil och gpser var borta) haha:banana

Vi fäste min mobil i på en turistbuss på väg till Bulgarien:D

Då såg det ut så här - tyvärrr


:rofl

Sånt som händer

Man vet att man är gangstah när SÄPO jagar en för fortkörning :yoparty :fyllisar
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Man vet att man är gangstah när SÄPO jagar en för fortkörning :yoparty :fyllisar

Sett det också:fyllisar

Haha - drack energidrycker och hoppa upp på mcen efter en hög polischef avgick - dom skulle nita mig för rattfylla - jag körde ifrån dom ändå för skojs skull:D

Haha, jaja skall du inte byta olja i nån jävla gräsklippare nu:hihi
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Jag har haft som nöje att ligga o plugga gasen i botten med blålus med Säpo bakom och frånkörda (2003 hej pojkar- hälsa Jane, alla radios,mobil och gpser var borta) haha:banana

Vi fäste min mobil i på en turistbuss på väg till Bulgarien:D

Då såg det ut så här - tyvärrr


:rofl

Sånt som händer

Bad-Family-Photos-Inbreeding.jpg
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Är inte hela USA lite inavlade? Den vita befolkningen alltså?
Inte den vita befolkningen i gemen, men en del befolkningsgrupper har valt att leva separerade (av religiösa eller kulturella skäl) och har därmed hög inavelsgrad.
Det behöver inte innebära att de har lägre intelligens, men det är vanligt med ärftliga sjukdomar som är ovanliga i resten av världen.
Vill man studera fenomenet på nära håll, så går det bra att åka till Finland.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Låter som vilken Norrländsk by som helst. :glömdet

Nej, där flyttar tjejerna från byn vid den dagen de fyller 20, sedan återkommer dom några år senare med nån stockholmskille de hittat. = färskt blod om än ofta från någon annan av landets byhålor.
Killarna sitter hemma och drar i bananen och skapar därmed inget inavel, samt några av dem delar den där buskiga tjejen som stannade hemma i byn som i sin tur föder 3-5 ungar vilka allihop har olika pappor. = stor spridning av genpolen.
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Jag tänkte inte så mycket, men jag tycker många vita, speciellt män har utpräglat skumma anletsdrag.
Sen att de är religiösa fanatiker så gott som hela bunten bidrar inte direkt till hur jag ser på dom :lol

Nu pratar du ju om ett land som fick ta emot och byggdes upp av de människor i världen som hade de sämsta genetiska förutsättningarna. De som inte lyckades i sitt hemland satte sig på båten till landet där de kunde få en jordlott gratis.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Nu pratar du ju om ett land som fick ta emot och byggdes upp av de människor i världen som hade de sämsta genetiska förutsättningarna. De som inte lyckades i sitt hemland satte sig på båten till landet där de kunde få en jordlott gratis.

En och annan driftig visionär också kanske? Jag är rädd att de mest klipska och starka drog. Varför skulle vi vara annorlunda därvidlag? Är det nonsens att Svea blev av med mycken intelligens under industrialiseringen och ända fram till 40-talet som sista kulmen?
 

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Nej, där flyttar tjejerna från byn vid den dagen de fyller 20, sedan återkommer dom några år senare med nån stockholmskille de hittat. = färskt blod om än ofta från någon annan av landets byhålor.
Killarna sitter hemma och drar i bananen och skapar därmed inget inavel, samt några av dem delar den där buskiga tjejen som stannade hemma i byn som i sin tur föder 3-5 ungar vilka allihop har olika pappor. = stor spridning av genpolen.
Apapap, nu glömde du den delen av killarna som stannar hemma på byn och polerar marmorpelaren tills de passerat 40 då de åker till valfritt sydostasiatiskt land och finner den 20 år yngre kärleken. Kärleken importeras till ett land där det är kallare än hon någonsin kunnat föreställa sig att det kan vara och hon inte förstår ett jota av vad lokalbefolkningen säger. Hon misshandlas på regelbunden basis av sin överviktige och tunnhårige make samtidigt som "den där buskiga tjejen" sprider rykten bakom hennes rygg eftersom den buskiga tjejens gamla älskare nu också börjat spara ihop till egna thailandsresor.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Koppartaken är väl snarare resultatet av vikingarnas berikning efter att de "nyanlänt".

(Känns förresten som historien upprepar sig men tvärtom den här gången. :gnissla)

Det tvivlar jag på, vikingarnas intåg resulterade nog i det fåtal blondiner som finns där. Samma sak på Irland, merparten är rödtottar men ett fåtal blondiner finns= arv från oss :banana
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Ja, för vikingarna var ju blonda allihop. Nu får ni sluta myta gubbar! Orre: hur många confirmed kills har du?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top