Den andra filmen i år ifrån RR

WestW skrev:
Vad händer om det står en traktor parkerad efter nått backkrön? Hälsar du på med motorcykeln i hytten då?

Ta det lite lungt i bland. Du ska väl leva till slutet på sommaren iaf :D

Jag kör alltid med omdöme, jag har kört MC sedan -88/20.000 mil och den enda landvägsincidenten va när jag blev prejad ner i diket av en Romerkärring.... men du har rätt, ta det lugnt i trafiken ni som tankfilmar, tänk på att sommaren är lång.

/M

WestW skrev:
Vad händer om det står en traktor parkerad efter nått backkrön? Hälsar du på med motorcykeln i hytten då?

Ta det lite lungt i bland. Du ska väl leva till slutet på sommaren iaf :D

Jag kan svara på vad som händer om det är tre traktorer bakom backkrönet.. :hihi :huvet

/KetogaN

oscar skrev:

ÖÖÖÖrrrrn ööönnnn (gött o gasa)... Iiihhh!! (hålla för ögonen).. screeechh!! (väja)... Ka-brak!! (rulla runt på marken).. :(

KetogaN skrev:
ÖÖÖÖrrrrn ööönnnn (gött o gasa)... Iiihhh!! (hålla för ögonen).. screeechh!! (väja)... Ka-brak!! (rulla runt på marken).. :(
Igår skulle du har varit med, det rök kopplingsvire & tutor till höger & vänster, dessutom va temat vilse i skogen igen

GSXR1100R skrev:
Du är för gullig :D Ny ruta är beställd 500:- kostar den.

Insamling till nytt kåpglas till mig :tomten

1. Soppatorsken 50:-
2.
3.
4.
5.

Ut och jobba med dig istället för att sitta och surfa hela tiden :7peta

Schysst film annars, kommer nog ner till er om någon vecka. Skall bara få på ett set nya sulor.

Otee skrev:
Ut och jobba med dig istället för att sitta och surfa hela tiden :7peta

Schysst film annars, kommer nog ner till er om någon vecka. Skall bara få på ett set nya sulor.
Party on wheels :banana

GSXR1100R skrev:
Jag kör alltid med omdöme, jag har kört MC sedan -88/20.000 mil och den enda landvägsincidenten va när jag blev prejad ner i diket av en Romerkärring.... men du har rätt, ta det lugnt i trafiken ni som tankfilmar, tänk på att sommaren är lång.

/M

Träffade precis en romerkärring med traktor och husvagn som mumlade om att hon skulle ner till nord-Tyskland och campa på nån liten asfaltsväg bakom ett backkrön. :rofl

Ta det lungt bara. :krama Vet själv att man har en tendens att köra fortare och fortare om det har gått bra några gånger tidigare.

WestW skrev:
Träffade precis en romerkärring med traktor och husvagn som mumlade om att hon skulle ner till nord-Tyskland och campa på nån liten asfaltsväg bakom ett backkrön. :rofl

Ta det lungt bara. :krama Vet själv att man har en tendens att köra fortare och fortare om det har gått bra några gånger tidigare.
Vi ska dela upp oss i 2 grupper nästa runda för säkerhets skull, lagom eller snabb grupp :tummenupp

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd