Victor
Shake that ass!
GSXR1100R skrev:Du är för gulligNy ruta är beställd 500:- kostar den.
Tycker bara synd om dig som lägger så mycket tid på att filma när vi inte ser ett smack av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Ligger som vanligt på favve servern, in och tanka bara på www.ketogan.com
Tack Kato för att du finns![]()
WestW skrev:Vad händer om det står en traktor parkerad efter nått backkrön? Hälsar du på med motorcykeln i hytten då?
Ta det lite lungt i bland. Du ska väl leva till slutet på sommaren iaf![]()
Skaffa starkare glasögon gubbesoppatorsken skrev:Tycker bara synd om dig som lägger så mycket tid på att filma när vi inte ser ett smack av det.
WestW skrev:Vad händer om det står en traktor parkerad efter nått backkrön? Hälsar du på med motorcykeln i hytten då?
Ta det lite lungt i bland. Du ska väl leva till slutet på sommaren iaf![]()
KetogaN skrev:Jag kan svara på vad som händer om det är tre traktorer bakom backkrönet..![]()
![]()
/KetogaN
oscar skrev:Berätta!![]()
Igår skulle du har varit med, det rök kopplingsvire & tutor till höger & vänster, dessutom va temat vilse i skogen igenKetogaN skrev:ÖÖÖÖrrrrn ööönnnn (gött o gasa)... Iiihhh!! (hålla för ögonen).. screeechh!! (väja)... Ka-brak!! (rulla runt på marken)..![]()
Insamling till nytt kåpglas till mig![]()
1. Soppatorsken 50:-
2.
3.
4.
5.

Party on wheelsOtee skrev:Ut och jobba med dig istället för att sitta och surfa hela tiden
Schysst film annars, kommer nog ner till er om någon vecka. Skall bara få på ett set nya sulor.

En till är på g om Mr K får tummen loss urFnutten skrev:Ännu en go film![]()

GSXR1100R skrev:Jag kör alltid med omdöme, jag har kört MC sedan -88/20.000 mil och den enda landvägsincidenten va när jag blev prejad ner i diket av en Romerkärring.... men du har rätt, ta det lugnt i trafiken ni som tankfilmar, tänk på att sommaren är lång.
/M
Vet själv att man har en tendens att köra fortare och fortare om det har gått bra några gånger tidigare.Vi ska dela upp oss i 2 grupper nästa runda för säkerhets skull, lagom eller snabb gruppWestW skrev:Träffade precis en romerkärring med traktor och husvagn som mumlade om att hon skulle ner till nord-Tyskland och campa på nån liten asfaltsväg bakom ett backkrön.![]()
Ta det lungt bara.Vet själv att man har en tendens att köra fortare och fortare om det har gått bra några gånger tidigare.
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|