Dela stuga vid bankörning Gelleråsen 5-6-7/4 ?

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Är det någon som är intresserad av att dela stuga med oss vid bankörningen på Gelleråsen 5-6-7/4 ?
Jag och en polare skall köra dessa dagar och vi funderar på att ev. hyra en stuga vid banan i två nätter. Det kostar 500:-/natt för stuga med 4bäddar. Man tar med sig sängkläder (täcke o kudde finns) eller sovsäck.
Alternativet är att vi bor hos en släkting en bit därifrån men det är ju schysst att bo vid banan. Hojta till om intresse finns.

/ Kenneth

Jag är på! Jag ska vara där den 5e o köra men tror jag kommer boka upp alla 3 dagarna.

Jag Me!!!

KennethN skrev:
Är det någon som är intresserad av att dela stuga med oss vid bankörningen på Gelleråsen 5-6-7/4 ?
Jag och en polare skall köra dessa dagar och vi funderar på att ev. hyra en stuga vid banan i två nätter. Det kostar 500:-/natt för stuga med 4bäddar. Man tar med sig sängkläder (täcke o kudde finns) eller sovsäck.
Alternativet är att vi bor hos en släkting en bit därifrån men det är ju schysst att bo vid banan. Hojta till om intresse finns.

/ Kenneth

Sign me up!!!!!!

Schysst.
Skall bara snacka med min kompis idag hur vi skall göra. Vi skall ju också köra alla tre dagarna men man behöver ju bara bo 2 nätter om man anländer den 5:e och åker den hem 7:e. Då blir det natt mot 6:e och natt mot 7:e
Återkommer snarast med info hur vi gör men som det ser ut så har vi nu fyllt en stuga :-)

/ Kenneth

KennethN skrev:
Schysst.
Skall bara snacka med min kompis idag hur vi skall göra. Vi skall ju också köra alla tre dagarna men man behöver ju bara bo 2 nätter om man anländer den 5:e och åker den hem 7:e. Då blir det natt mot 6:e och natt mot 7:e
Återkommer snarast med info hur vi gör men som det ser ut så har vi nu fyllt en stuga :-)

/ Kenneth

Jag e på om det är ok? Du kan nog boka på bosken åxå,så vi är 2 pers. :)

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8