Dela stuga vid bankörning Gelleråsen 5-6-7/4 ?

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Är det någon som är intresserad av att dela stuga med oss vid bankörningen på Gelleråsen 5-6-7/4 ?
Jag och en polare skall köra dessa dagar och vi funderar på att ev. hyra en stuga vid banan i två nätter. Det kostar 500:-/natt för stuga med 4bäddar. Man tar med sig sängkläder (täcke o kudde finns) eller sovsäck.
Alternativet är att vi bor hos en släkting en bit därifrån men det är ju schysst att bo vid banan. Hojta till om intresse finns.

/ Kenneth

Jag är på! Jag ska vara där den 5e o köra men tror jag kommer boka upp alla 3 dagarna.

Jag Me!!!

KennethN skrev:
Är det någon som är intresserad av att dela stuga med oss vid bankörningen på Gelleråsen 5-6-7/4 ?
Jag och en polare skall köra dessa dagar och vi funderar på att ev. hyra en stuga vid banan i två nätter. Det kostar 500:-/natt för stuga med 4bäddar. Man tar med sig sängkläder (täcke o kudde finns) eller sovsäck.
Alternativet är att vi bor hos en släkting en bit därifrån men det är ju schysst att bo vid banan. Hojta till om intresse finns.

/ Kenneth

Sign me up!!!!!!

Schysst.
Skall bara snacka med min kompis idag hur vi skall göra. Vi skall ju också köra alla tre dagarna men man behöver ju bara bo 2 nätter om man anländer den 5:e och åker den hem 7:e. Då blir det natt mot 6:e och natt mot 7:e
Återkommer snarast med info hur vi gör men som det ser ut så har vi nu fyllt en stuga :-)

/ Kenneth

KennethN skrev:
Schysst.
Skall bara snacka med min kompis idag hur vi skall göra. Vi skall ju också köra alla tre dagarna men man behöver ju bara bo 2 nätter om man anländer den 5:e och åker den hem 7:e. Då blir det natt mot 6:e och natt mot 7:e
Återkommer snarast med info hur vi gör men som det ser ut så har vi nu fyllt en stuga :-)

/ Kenneth

Jag e på om det är ok? Du kan nog boka på bosken åxå,så vi är 2 pers. :)

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back