Dela depåbox på Assen

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jag har prel. bokat en box. Någon som vill vara med? Stort och fint är det....
200 euro för hela helgen.

Om det gäller Påskhelgen, så är jag sugen. Hur många funkar det att vara i boxen?

Ahum... Jag är så uppe i att få ihop allt till de klassiska PAASRACES som alltså går i påskhelgen, lördag och måndag (söndag ledigt för sight-seeing!) att jag glömmer att det kanske inte är självklart för alla.

220 euro för racet.

Om man har all bråte (som däck och extra allt) i bussen, så borde man kunna vara sex hojar i boxen. Lätt. Eller hur Erik, Oscar, Axxexx....?

Last edited:
Ahum... Jag är så uppe i att få ihop allt till de klassiska PAASRACES som alltså går i påskhelgen, lördag och måndag (söndag ledigt för sight-seeing!) att jag glömmer att det kanske inte är självklart för alla.

220 euro för racet.

Om man har all bråte som däck och extra allt i bussen så borde man kunna vara sex hojar. Lätt. Eller hur Erik, Oscar, Axxexx....

Aah! Goda minnen väcker det.
Jag och Bo Mikael Hägerstrom aus alles in reife, byggde snögobbar på start och målrakan 2001 om jag minns rätt?
Och så som vädret lyder detta året, så lär ni få ha badbraller istället:cool:

Tror Nordgren bokat en box för vårat team + någon till. Men vi kan ju höra om vi kan få boxarna bredvid varann så man kan öpna upp och ha en grosse zweden boxen!! :)

Men vi kommer bara vara max 4st hojar i våran box.

Last edited:
Om man har all bråte (som däck och extra allt) i bussen, så borde man kunna vara sex hojar i boxen. Lätt. Eller hur Erik, Oscar, Axxexx....?

Jag tar gärna en plats och röstar samtidigt på att vara max 4 pers i boxen. 150 spänn extra för att ha gott om plats är det lätt värt...

220 euro för racet.

Söndagens sight-seeing brukar väl bestå av att mysmeka en heldag i pitboxen för att slippa tokmeka allt för mycket på Måndagen.

Har du bokat motell eller blir det Axxexs dieselindränkta madrass i pitboxen som gäller (den lär ligga kvar på banan enligt rykten).

Max 4 bajkar per pitbox är lagomt, annars blir det trångt och bökigt.

Vad för reglemente gäller? Det var standard? Original bromspump, hjul och bromskivor? Samt mönstrade däck?

220 euro för racet.

Om Sörebo o Jonas är med så 4 hojar, annars skulle nog 6 bajkar funka... (hehe)

Det undrar jag med. Borde vara Axxexs ansvar att leta upp samt läsa ett reglemente!

Jag har en viss förmåga att snabbt glömma reglerna för 1000cc.. :gnissla Har kollat upp dom 2 gånger tidigare vad som gäller i Holland. Har för mig det är väldigt likt FIM Superstock 1000 reglerna. Kan se vad jag fattar av det konstiga språket.

Annars har jag inga problem med att hitta 250cc som kan hyras. Hittade 3st extrahojar som olika team där nere hade tillgång till att hyra ut förra året iaf! ;)

Jag har en viss förmåga att snabbt glömma reglerna för 1000cc.. :gnissla Har kollat upp dom 2 gånger tidigare vad som gäller i Holland. Har för mig det är väldigt likt FIM Superstock 1000 reglerna. Kan se vad jag fattar av det konstiga språket.

Annars har jag inga problem med att hitta 250cc som kan hyras. Hittade 3st extrahojar som olika team där nere hade tillgång till att hyra ut förra året iaf! ;)
Om du ger mej länken så ska jag översätta.
Det heter: Een grote zweedse box :D

OK, fyra låter lagom. Mozz, Chorez och Oscar så långt.... GSXR11miljoner lökmeckar... Vilket gäng!:tummenupp
Plats för en till i boxen! VEM?

Om Sörebo o Jonas är med så 4 hojar, annars skulle nog 6 bajkar funka... (hehe)

Självklart...när är racet? Finns det plats i Holländische Superbikemeisterschaft??? Jag känner mig snabb i år, så jag borde nog vara med. Jag behöver inte ens depåbox, men lånar gärna ett eluttag till elfilten jag har sytt ihop till framdäcket.

Självklart...när är racet? Finns det plats i Holländische Superbikemeisterschaft??? Jag känner mig snabb i år, så jag borde nog vara med. Jag behöver inte ens depåbox, men lånar gärna ett eluttag till elfilten jag har sytt ihop till framdäcket.

Sölis... Vilket debut!!!! Vilket självförtroende... "Jag känner mig snabb i år"...

Klart du skall med!

Med det extraknäck som du kanske har snart så borde du veta! :)

Axxexxxs. Ut med patatisen och berätta om knäcket du har på G... VI ÄR NYFIKNA!!!

Last edited:

Klart att det finns plats!! Kval den 22:a mars och race den 24:e. Ingen fjantig fredagsträning för talanglösa.:tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman