Dela depåbox på Assen

Ja det är iof sant, men håll med om att det är "hårt" att säsongens premiärpass är ett kval på Assen i mars, och att det sker på en ny hoj.:gnissla
Se det från den ljusa sidan, du har massor av saker att skylla på när du startar så där långt bak som jag brukar göra :D

Självklart...när är racet? Finns det plats i Holländische Superbikemeisterschaft??? Jag känner mig snabb i år, så jag borde nog vara med. Jag behöver inte ens depåbox, men lånar gärna ett eluttag till elfilten jag har sytt ihop till framdäcket.

Sölis!!! (Eller ska vi (enligt den trend Mozz och Chorez startat) kalla dig Zoliz?)INGEN är gladare än jag att vika den fjärde platsen i boxen till just DIG!!!
"Jag känner mig snabb i år"!!!!!:rofl :banana :yoparty :fakta :rock

Jag kommer med översättning till helgen.. jag fick lite väl mycket att göra och behöver dubbelkolla ett par saker så jag inte lämnar fel info här. Hoppas det är OK för er som väntar.

Det räcker nog med en sammanfattning där bromsskivor, bromspump, fälgar, fotpinneplattor, clip-on och vilka däck man får ha.

Reglementet på deras Dutch-SBK är baserat på FIM Superstock 1000 med undantag på att man har tagit bort max-åldern på 25 år till 50 år istället. Men om det finns små andra ändringar ifrån det reglementet vet jag dock inte.

Sölis!!! (Eller ska vi (enligt den trend Mozz och Chorez startat) kalla dig Zoliz?)INGEN är gladare än jag att vika den fjärde platsen i boxen till just DIG!!!
"Jag känner mig snabb i år"!!!!!:rofl :banana :yoparty :fakta :rock

Hehehe...Zoliz känns väldigt metal, brutalt och...ja, coolt...helrätt mao :) Det står sig fint som kontrast till den blombestyckade cykeln.

Börja säsongen med tidsträning på Assen...hmmm...jag tycker det är illa nog med att börja med att dra ut den på 6:an på Anderstorp som första hojkontakt efter 6 månader vila. Att irra runt på Assen som en virrig bromsklots är nog mer spännning än jag klarar av i nuläget :) Kul vore det, men jag får nog ägna mig åt mindre upphetsande saker som att skriva uppsats.

Reglementet på deras Dutch-SBK är baserat på FIM Superstock 1000 med undantag på att man har tagit bort max-åldern på 25 år till 50 år istället. Men om det finns små andra ändringar ifrån det reglementet vet jag dock inte.
Synd att de inte satte åldern till 60 år, du kunde ju Mozzberk kört SBK :D

Det räcker nog med en sammanfattning där bromsskivor, bromspump, fälgar, fotpinneplattor, clip-on och vilka däck man får ha.

Hur e det i 600 klassen. Är det åldersgräns där också?

Hur e det i 600 klassen. Är det åldersgräns där också?

Det är väll dom vanliga 15,16-50 år. Fast det brukar inte vara några problem att köra efter 50 år. Enda brukar vara att man måste ha läkarintyg på att man är frisk eller nått.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman