Du behöver all träning du kan få![]()
Ja det är iof sant, men håll med om att det är "hårt" att säsongens premiärpass är ett kval på Assen i mars, och att det sker på en ny hoj.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du behöver all träning du kan få![]()
Se det från den ljusa sidan, du har massor av saker att skylla på när du startar så där långt bak som jag brukar göraJa det är iof sant, men håll med om att det är "hårt" att säsongens premiärpass är ett kval på Assen i mars, och att det sker på en ny hoj.![]()
Självklart...när är racet? Finns det plats i Holländische Superbikemeisterschaft??? Jag känner mig snabb i år, så jag borde nog vara med. Jag behöver inte ens depåbox, men lånar gärna ett eluttag till elfilten jag har sytt ihop till framdäcket.
Återkommer med översättning ikväll eller under morgondagen.. var en del och översätta![]()
![]()
Jag kommer med översättning till helgen.. jag fick lite väl mycket att göra och behöver dubbelkolla ett par saker så jag inte lämnar fel info här. Hoppas det är OK för er som väntar.Hur går det med översättningen?![]()
Jag kommer med översättning till helgen.. jag fick lite väl mycket att göra och behöver dubbelkolla ett par saker så jag inte lämnar fel info här. Hoppas det är OK för er som väntar.
Sölis!!! (Eller ska vi (enligt den trend Mozz och Chorez startat) kalla dig Zoliz?)INGEN är gladare än jag att vika den fjärde platsen i boxen till just DIG!!!
"Jag känner mig snabb i år"!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Synd att de inte satte åldern till 60 år, du kunde ju Mozzberk kört SBKReglementet på deras Dutch-SBK är baserat på FIM Superstock 1000 med undantag på att man har tagit bort max-åldern på 25 år till 50 år istället. Men om det finns små andra ändringar ifrån det reglementet vet jag dock inte.
Synd att de inte satte åldern till 60 år, du kunde ju Mozzberk kört SBK![]()
Det räcker nog med en sammanfattning där bromsskivor, bromspump, fälgar, fotpinneplattor, clip-on och vilka däck man får ha.
Reglementet på deras Dutch-SBK är baserat på FIM Superstock 1000 med undantag på att man har tagit bort max-åldern på 25 år till 50 år istället. Men om det finns små andra ändringar ifrån det reglementet vet jag dock inte.
Hur e det i 600 klassen. Är det åldersgräns där också?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |