Maxout
Mr
Jag jobbade på ett bemaningsföretag under 2005 där vi fick reseersättning som alltid utgick ifrån kontoret på jobbet till arbetsplatsen vi var uthyrda till. kan jag ta ut resa till och från jobbet avdrag till kontoret?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MostWanted skrev:2127915Jag jobbade på ett bemaningsföretag under 2005 där vi fick reseersättning som alltid utgick ifrån kontoret på jobbet till arbetsplatsen vi var uthyrda till. kan jag ta ut resa till och från jobbet avdrag till kontoret?
MostWanted skrev:2127915Jag jobbade på ett bemaningsföretag under 2005 där vi fick reseersättning som alltid utgick ifrån kontoret på jobbet till arbetsplatsen vi var uthyrda till. kan jag ta ut resa till och från jobbet avdrag till kontoret?
Rasorblade skrev:2128606Ja.....om inte lokaltrafiken var "snabbare"
J.Andersson skrev:2128849Hur mkt kan man räkna med att "få tillbaka" av sina avdrag?
J.Andersson skrev:2127915Jag jobbade på ett bemaningsföretag under 2005 där vi fick reseersättning som alltid utgick ifrån kontoret på jobbet till arbetsplatsen vi var uthyrda till. kan jag ta ut resa till och från jobbet avdrag till kontoret?
marst060 skrev:2130448Ska du göra avdrag för egen bil måste du spara minst 1h/dag jämfört med kollektivtrafiken.
Stefan skrev:2129414Och om man fick en sur nota att betala.
När ska det va inne???
2fast4hjo skrev:2131310Är det inte 2 timmar, det är i alla fall dem uppgifterna jag har fått.
Stefan skrev:2129414Och om man fick en sur nota att betala.
När ska det va inne???
Tack...ozto skrev:2132043det behöver inte va inne fören i november om jag inte mins fel men du får betala ränta redan nu... Så betala snarast, staten och ryska maffian är dom sista man ska va skyldig pengar!
2fast4hjo skrev:2131310Är det inte 2 timmar, det är i alla fall dem uppgifterna jag har fått.
IDAG!!!!!!!!!!!!
joker78 skrev:2134406Jag är så jäkla puckad så jag har glömt bort att lämna in
deklarationenhur kan man vara så dum.....va gör jag nu?
Bamse79 skrev:Lämna in, men jag tror det är nån extra avgift också....
öhhhh JAkaZmur skrev:2140870Ja det börjar kanske bli dags att öppna deklarationskuvertet nu snart![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |