Dekaler - Sporthoj.com

Skulle du köpa Sporthoj.com-dekaler?

• Antal röstningar
    0

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Hoj
KTM SD990
Sporthoj.com-dekaler, finns det någonstans?
Jag har sökt utan att finna, och i shopen finns ju endast dekal med hela adressen..

Det vore fränt om det fanns lite olika varianter att köpa.

T ex spegelvända till rutan/bilen, "remsa" till visiret, sen diverse olika storlekar för att montera på hojen.

Jag tror att vi är en enorm skara människor som skulle köpa dessa om de levererades till rätt pris?

Bara en tanke/förslag hur man kan göra Sporthoj.com ännu mer känt på ett för köparen billigt sätt. :tummenupp

Att det dessutom genererar intäkter är väl... bra? :)

Last edited:
betala penningar för att göra reklam för en sida som Egmont tjänar pengar på? :confused:

(nej jag är inte kritisk mot sporthoj.com)

Last edited:
Man får med en dekal på köpet vid köp av tröja. Dessa dekalar är tyvärr lite för dyra för att ge ut gratis. De kostar 10 kr styck att tillverka, sen porto på det och "administrationsavgift". Det drar iväg.

Man får med en dekal på köpet vid köp av tröja. Dessa dekalar är tyvärr lite för dyra för att ge ut gratis. De kostar 10 kr styck att tillverka, sen porto på det och "administrationsavgift". Det drar iväg.

Swedie - är det då loggan eller texten www.sporthoj.com?

Jag förstår till fullo att man inte kan ge bort dekalerna, och tycker inte heller att det är något problem att betala en slant för att köpa detta.

Jag är stolt medlem av Sporthoj.com, som är gratis för oss användare - och jag stödjer gärna siten genom att köpa dekaler. Så mycket nytta och utbyte jag har av detta forum går inte riktigt att värdesätta.

goshow - Värre är det väl med alla som köper Monsterdekaler isf?

en smart grej som polarns fassa gjort är att han tryckt upp reklam som passar under nummerskylten på bilar släp kan man ju göra på mc. brukar ju typ stå din bil och sådant nu har vi företagsloggan där ist

Swedie - är det då loggan eller texten www.sporthoj.com?

Jag förstår till fullo att man inte kan ge bort dekalerna, och tycker inte heller att det är något problem att betala en slant för att köpa detta.

Jag är stolt medlem av Sporthoj.com, som är gratis för oss användare - och jag stödjer gärna siten genom att köpa dekaler. Så mycket nytta och utbyte jag har av detta forum går inte riktigt att värdesätta.

goshow - Värre är det väl med alla som köper Monsterdekaler isf?

Bara köpa säg fem tröjor, då får du ju fem stickers, problem solved. :tummenupp

en smart grej som polarns fassa gjort är att han tryckt upp reklam som passar under nummerskylten på bilar släp kan man ju göra på mc. brukar ju typ stå din bil och sådant nu har vi företagsloggan där ist

Mycket bra idé! Hellre 'sporthoj.com' än NissesMC eller whatever.

Har du en tröja? annars köp en i webshopen så får du med en dekal, man kan köpa till valfritt antal dekaler för 15kr styck ifall man vill ha fler.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026