Dekaler eller inte?

• Thread starter Thread starter R2
  • Start date Start date

Blir det snyggare med dekaler?

• Antal röstningar
    0
Självklart ska du ha dekaler (anpassade efter hojen)... ser ofärdigt ut annars. Men jag tycker inte dom ska blinka.

...inge kul att folk tror du glider en vanlig r1 när du lagt ner så mycket tid o möda för att få till denna speciella hoj.

Tror iof vi har övertro på vad vanligt folk utläser/ser när vi eldar förbi på våra plasraketer. 80% av fallen önskar säkert folk att dom hade modet att gå fram och skrota "plastpaketet" på stående fot, 19% ser inget/bryr sej inte och sista procenten är nördarna som ser skillnad.

Men visst, som nörd så säger jag: Dekaler på!

Tack för alla svar, det där med R750 har slagit mig, ska kolla på det.

meeen, fick ett kul brev från TFF idag, missat en faktura och nu är man för pank för ett par stickers nästan.:huvet

Tack för alla svar, det där med R750 har slagit mig, ska kolla på det.

meeen, fick ett kul brev från TFF idag, missat en faktura och nu är man för pank för ett par stickers nästan.:huvet

Välkommen i klubben! :huvet Sånna blinkande stickers måste vara tokdyra...

Börjar med att säga att cykeln är skifin! Utan klibbor ser den ofärdig ut. Smacka dit dom bah!

Supersnygg. Du ska absolut ha dekaler, annars ser den kraschad och hemmafixad ut. (Vilket den kanske är, men det behöver man ju inte skylta med om man inte måste.)

Jädrig snygg färgsättning som sagt, klart tuff utan dekaler, men som sagt så gör dekalerna sin rätt i slutänden. Helt klart....för dekaler!!

Back