Dejtingsajter

mafo

Snygg, prydlig och pretto!
Gick med
14 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
Letar..
Non@me skrev:
2285939
Från en ledsen tjej :(

Trist att höra. Det låter som att ni behöver prata lite om var ni står, var ni är på väg och hur ni vill ha det på vägen. :)

Lycka till!

ps.
hör av dig om det inte fungerar .. ;)
ds.
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
tycker inte det är så farligt faktiskt. lite internetsajter, vem bryr sej. alla människor håller på så, kollar vad dom kan få, för att sen byta upp sej till nåt bättre. det är bara en tidsfråga
 

Kajan

återvandrad
Gick med
22 Jun 2005
Ort
Landet
Hoj
BMW 1100 GS / Suzuki 750 gs -77
Jag sager som alla sex radgivare:

Om det inte tjenns braaaa for dig maaaste ni praata yyt om deeet.
Sen kan ni leka ut lite med rollspel sa blir det nog battre.















Eller sa loggar du in o raggar du med!! :tummenupp Se vad gobben gar for!! :hihi
 

Mickep66

Med lem
Gick med
2 Sep 2004
Ort
Kungsbacka
Hoj
Fzr 1000
Non@me skrev:
2285939 ...Trodde att ett förhållande skulle bygga på ärlighet gentemot varann. Så frågan är om man är ett surrogat tills han hittat nånting bättre.

Från en ledsen tjej :(


Regga du ett konto du med, första bästa som raggar på dig pippar du med så får du se hur kul han tycker att det känns.
 

Non@me

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
På gång
Jag har konfronterat honom om det i början av vårt förhållande, och han skulle då plocka bort dom. Men tydligen inte på alla sidor.

Och jag tycker som sagt inte heller att man har nån sån annons om man har ett förhållande, för då kan man lika gärna vara singel.

Tyvärr är det inte jag som står på nåt kontrakt för bostaden, så det är inte så lätt.

Och nej, jag reggade mig inte här bara för att få råd och svar om detta.
 

Zartax

Sporthojsnörd
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha 1100 Virago 96'
Non@me skrev:
2288054 Jag har konfronterat honom om det i början av vårt förhållande, och han skulle då plocka bort dom. Men tydligen inte på alla sidor.

Och jag tycker som sagt inte heller att man har nån sån annons om man har ett förhållande, för då kan man lika gärna vara singel.

Tyvärr är det inte jag som står på nåt kontrakt för bostaden, så det är inte så lätt.

Och nej, jag reggade mig inte här bara för att få råd och svar om detta.

Konfrontera honom igen, men börja inte kräva att han ska sluta bara för att. Bättre att försöka fråga honom varför han är inloggad på dateingsiter. Kanske det går att reda ut om man bara är lite ödmjuk och försiktig istället för att bara gå till aggresivt angrepp så att han tar försvartställning direkt.
 

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Non@me skrev:
2288054 Jag har konfronterat honom om det i början av vårt förhållande, och han skulle då plocka bort dom. Men tydligen inte på alla sidor.

Och jag tycker som sagt inte heller att man har nån sån annons om man har ett förhållande, för då kan man lika gärna vara singel.

Tyvärr är det inte jag som står på nåt kontrakt för bostaden, så det är inte så lätt.

Och nej, jag reggade mig inte här bara för att få råd och svar om detta.

KASTA BURKEN.......... :argpådato Eller så slår du över spänningen på atx:en så blir den en lite överraskning. Inte så dyr heller... :hihi
 

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Höga kusten
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Non@me skrev:
2285939 Jag skulle vilja veta vad ni anser och tycker om att ens sambo som man lever ihop med är registrerad på diverse dejtingsajter (både utlänska och svenska).
Där han då har en kontaktannons där han söker efter nån tjej från 18 och uppåt. Skickar meddelande + virtuella kyssar och dylikt till olika tjejer.
Skulle kännas som en spark i baken om nån av ens tjejpolare är inne där och ser att ens sambo söker tjejer på nätet. Vet ju inte om han tänkt att träffa dom IRL. Men jag tycker inte det är moraliskt rätt.
Trodde att ett förhållande skulle bygga på ärlighet gentemot varann. Så frågan är om man är ett surrogat tills han hittat nånting bättre.

Från en ledsen tjej :(

Jag vet inte hur gammal du är men regga dig som en 18åring då och låna lite schyssta bilder av din kompis lillasyster och kolla vad som händer. Kanske han bara tycker det är spännande och det stannar vid någon slags fantasi, börjar han snacka om att träffas så är det rätt lätt att bedömma vad man ska göra.

Vad man kan ha i åtanke är att du kan vara en sån där manisk tjej som är värsta kontrollfreaket. Polarns tjej hade tom varit in och kollat historiken vad han hade fört för konversationer med mig på msn om. Det finns alltid 2 sidor av en historia och det finns gott om freakiga killar och tjejer där ute.

Hur gammal är han `?

jag känner en kille som hade köpt en ny mobil och inte visste om att den sparade även utgående sms, när han låg i badkaret började hans tjej med högläsning innifrån sovrummet en kväll....
 
Last edited:

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Mobiltelefoner och datorer är heliga ting som ej ska vara å snokas i.

Är det nån ide å gå runt å oroa sig igentligen? Enligt min filosofi är alla lediga/ tillgängliga oavsett förhållande. Shit happens.... finns alltid nån som byter upp/ ner sig hela tiden och det är inget man kan göra nånting åt. Det kan hända på affären/ firmafesten, likväl som på nätet.

(nu är det väl bara att huka sej ner å ta skydd....) :hihi
 

MC Doktorn

Guest
Non@me skrev:
2285939 Jag skulle vilja veta vad ni anser och tycker om att ens sambo som man lever ihop med är registrerad på diverse dejtingsajter (både utlänska och svenska).
Där han då har en kontaktannons där han söker efter nån tjej från 18 och uppåt.
Från en ledsen tjej :(

Låter som ni inte har en bra relation och att du måste ta ställning om du tycker att du är värd detta!!
 

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
hojlös
Dumpa honom direkt, reggade dig på en dejtingsajt, ragga, träffa ny kille!

enkelt.

Finns ingen anledning att slösa din tid på nån som inte behandlar dig och ert förhållande med respekt. Man lever bara en gång och det gör man bäst genom att eliminera allt som får en att må dåligt.

Må bra! :tummenupp
 

Snuttan

Ny medlem
Gick med
23 May 2006
Ort
Jorå...
Hoj
röd å vit...
Stoppsladd skrev:
2288303 Mobiltelefoner och datorer är heliga ting som ej ska vara å snokas i.

Är det nån ide å gå runt å oroa sig igentligen? Enligt min filosofi är alla lediga/ tillgängliga oavsett förhållande. Shit happens.... finns alltid nån som byter upp/ ner sig hela tiden och det är inget man kan göra nånting åt. Det kan hända på affären/ firmafesten, likväl som på nätet.

(nu är det väl bara att huka sej ner å ta skydd....) :hihi
Du behöver inte huka dig för min skull - det är ju helt sant att åskan kan slå ner varsomhelst och närsomhelst. Det är heller inte någon bra idé att stanna i ett förhållande om man själv eller partnern kärar ner sig i någon annan, även om det är av "misstag". I ett sån´t fall måste man i alla fall värdera situationen! Men om en part i ett samboförhållande aktivt "raggar" på datingsajter är nog det förhållandets dagar räknade, om inget j...vligt oväntat händer. Själv resonerar jag så, att om intresset för mig är mindre än för andra, då kan det gott vara med det förhållandet. Det finns män som uppskattar mig mera än att de hela tiden kollar efter bättre alternativ, och då väljer jag hellre någon av dem!
Om den man älskar hittar en annan helt oförhappandes, ja, då får man väl sörja ett tag men vara tacksam för den tid man faktiskt fick ihop.
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Non@me skrev:
Och nej, jag reggade mig inte här bara för att få råd och svar om detta.

Jag vet. Jag vet vem du är och vem han är. Jag tror inte att du behöver oroa dig för att nån 18-åring ska dra iväg honom, helt urskiljningslösa är de nog inte. ;)
 

Dark_Messenger

Guest
Herman skrev:
2288156 KASTA BURKEN.......... :argpådato Eller så slår du över spänningen på atx:en så blir den en lite överraskning. Inte så dyr heller... :hihi
Ahaha! Den körde jag på gymnasiet en gång. :rofl

Kapoff! Sen blev allt svart i korridoren :brinnerup

:rofl :lol
 

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Ort
på tiptop
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
om du ska dumpa killen tycker jag definitivt att du ska skaffe en ny snubbe innan, det brukar va vanligt, skaffa nån ny från nån av dom där dejtingsiterna :D
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top