Dejting på SH

hahahha näää, soffa har ja hemma. d ska vara en riktigt maskin, men d viktigaste är mannen som kör den. han ska kunna sin grej. :tummenupp

Den här soffan har inga problem att röra på sig. :yoparty

Ägaren kan dock behöva ett par kurvor till att öva på. :rolleyes:

En tjej med minsta självaktning vet att en riktig maskin har två cylindar :fakta

Fattar man inte varför, behöver man inte fråga...

Precis, iaf en maskin för gata.

För en leksak i skobushen duger det med en.

Twin är najs. Tjejer med twin kör inte hoj för att vi gillar att köra hoj, vi kör för allt annat. :brynad

jadu, det var en bra fråga...
Varför finns det så dåligt med motorintresserade kvinnor? Alltid lika svårt att prata motorer med dom. :confused:

Ja de är "rare-stuff". Iaf de som är snygga och har något i huvet, iaf här i hufudstaden tycker jag det är få av dem:(

Ja de är "rare-stuff". Iaf de som är snygga och har något i huvet, iaf här i hufudstaden tycker jag det är få av dem:(

Det är fan sant, det är sällan någon brud kan vara både snygg och smart, jag hade en, bästa någonsin, synd bara att hon inte kunde hålla fingrarna i styr utan går och hade sex med andra och sen anklaga mig för att JAG kanske hade gjort henne på tjocken :gnissla
Jävlar tänkta man, men sen fick jag reda på allt hon inte sagt, och då slog det lågor :3freak

Det är fan sant, det är sällan någon brud kan vara både snygg och smart, jag hade en, bästa någonsin, synd bara att hon inte kunde hålla fingrarna i styr utan går och hade sex med andra och sen anklaga mig för att JAG kanske hade gjort henne på tjocken :gnissla
Jävlar tänkta man, men sen fick jag reda på allt hon inte sagt, och då slog det lågor :3freak

Fy fan, tur du blev av med den luriga bruden då:rolleyes: Men det finns en hel del snälla o bra där ute oxå:):tummenupp

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon