Dejting på SH

hahahha näää, soffa har ja hemma. d ska vara en riktigt maskin, men d viktigaste är mannen som kör den. han ska kunna sin grej. :tummenupp

Den här soffan har inga problem att röra på sig. :yoparty

Ägaren kan dock behöva ett par kurvor till att öva på. :rolleyes:

En tjej med minsta självaktning vet att en riktig maskin har två cylindar :fakta

Fattar man inte varför, behöver man inte fråga...

Precis, iaf en maskin för gata.

För en leksak i skobushen duger det med en.

Twin är najs. Tjejer med twin kör inte hoj för att vi gillar att köra hoj, vi kör för allt annat. :brynad

jadu, det var en bra fråga...
Varför finns det så dåligt med motorintresserade kvinnor? Alltid lika svårt att prata motorer med dom. :confused:

Ja de är "rare-stuff". Iaf de som är snygga och har något i huvet, iaf här i hufudstaden tycker jag det är få av dem:(

Ja de är "rare-stuff". Iaf de som är snygga och har något i huvet, iaf här i hufudstaden tycker jag det är få av dem:(

Det är fan sant, det är sällan någon brud kan vara både snygg och smart, jag hade en, bästa någonsin, synd bara att hon inte kunde hålla fingrarna i styr utan går och hade sex med andra och sen anklaga mig för att JAG kanske hade gjort henne på tjocken :gnissla
Jävlar tänkta man, men sen fick jag reda på allt hon inte sagt, och då slog det lågor :3freak

Det är fan sant, det är sällan någon brud kan vara både snygg och smart, jag hade en, bästa någonsin, synd bara att hon inte kunde hålla fingrarna i styr utan går och hade sex med andra och sen anklaga mig för att JAG kanske hade gjort henne på tjocken :gnissla
Jävlar tänkta man, men sen fick jag reda på allt hon inte sagt, och då slog det lågor :3freak

Fy fan, tur du blev av med den luriga bruden då:rolleyes: Men det finns en hel del snälla o bra där ute oxå:):tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT