Dejta en 2 barn's mamma....

Herman skrev:
2219448 Som rubriken lyder... :tuttar

Vilka regler gäller för detta?? Ska man köra på som vanligt eller finns den något att tänka på, känns lite annorlunda om vi säger så? Brukar vara barnfritt för min del annars...

Lite info, har typ, träffat henne 3 gånger på 2 veckor....

Vad ska jag göra... :confused: :va

Finns lite instruktionsvideor på nätet ang. detta. Sök på milf så skola du nog finna svar på dina frågor.

GuW skrev:
2221405 Allt beror ju på hur gamla hennes barn är.

Om hon har barnen varannan vecka kan ni ju börja med att dejta dom veckor hon inte har barnen, sen kan du ju börja hälsa på lite, typ en gång i veckan när hon har barnen också, det kan kännas surt att inte få träffas när man vill, men för barnens skull kan det ju vara bättre att smygstarta lite.

Själv skulle jag inte släppa in någon ny i familjen innan det är ok med ungarna, vilket ju är lättare att prata om ju äldre ungarna är.

4 och 5 år! ---- :3freak

Som många säger så är det bara att ta det piano och känna efter hela tiden så att känns rätt, det är ju betydligt lättare att avbryta i början än när barnen är involverade.

Herman skrev:
2221580 4 och 5 år! ---- :3freak

Men asså, tänk efter nu; när du precis är färdig att ge henne stock kommer en liten krabat & skriker "Mamma, mamma, jag vill sova hos dig". Sen, när ni väl lyckats mota bort ungen, är du för trött för ett sängkammaräventyr. Sen vaknar du kl 6 på morgonen av att snigel skriker på björne genom tv:ns högtalare. "Det var den lördagen" tänker du halvt i koma. När det sen är dags att ge sig ut på 2-hjulingen, ja då har "familjen" bestämt att ni ska till Donkan & leka istället. Tjena! Nix, lägg ner direkt om du inte verkligen brinner för att bli en plastis. Det finns en & annan singelbrud därute utan en massa knoddar.

ahh kör fö faen..jag va ihop med en "milf" för nåra år sen..

höll iofs bara ett par år men de va inte mitt fel.
nu sluta detta olyckligt både för lillkiillen o mig, jag hade svårt o träffa dom när de tog slut, hon träffa en annan o lillkillen hade redan pappa så jag kände mig klämd i mitten lite utan för..
han va ganska lessen ett tag lixom jag..man lär ju sig o tycka om dom oså..

men de va mycke mysigt oså..
han var 1,5 när vi träffades, jag tog inge ansvar i början vilket kändes rätt..
men efter ett tag så faller de sig naturligt att man hjälper till med dom..
barn e mysiga o inget att va rädd för..

jag säger kör, men dra dig ur minsta fel de känns...
vad säger att inte hon bara vill ha lite mys.. :)

Herman skrev:
2219448 Som rubriken lyder... :tuttar

Vilka regler gäller för detta?? Ska man köra på som vanligt eller finns den något att tänka på, känns lite annorlunda om vi säger så? Brukar vara barnfritt för min del annars...

Lite info, har typ, träffat henne 3 gånger på 2 veckor....

Vad ska jag göra... :confused: :va

Enklaste är väl o börja med att kolla upp hur hon vill ha det. Det är ju inte alls säkert att hon är ute efter att "snärja" dig. 3 ggr på två veckor är ju inte nån direkt varningssignal för att hon vill dela barnen och sitt liv med dig.
Om hon låter dig träffa barnen eller inte är oxå lite ledtråd.
Men det enklaste är ju att du snackar med henne om vad hon vill, sen kan ni nog komma fram till en lösning.

Valen skrev:
2222423 Men asså, tänk efter nu; när du precis är färdig att ge henne stock kommer en liten krabat & skriker "Mamma, mamma, jag vill sova hos dig". Sen, när ni väl lyckats mota bort ungen, är du för trött för ett sängkammaräventyr. Sen vaknar du kl 6 på morgonen av att snigel skriker på björne genom tv:ns högtalare. "Det var den lördagen" tänker du halvt i koma. När det sen är dags att ge sig ut på 2-hjulingen, ja då har "familjen" bestämt att ni ska till Donkan & leka istället. Tjena! Nix, lägg ner direkt om du inte verkligen brinner för att bli en plastis. Det finns en & annan singelbrud därute utan en massa knoddar.

Pejla in vad den ensamstående mamman är ute efter... Är det en ny pappa till sina barn hon vill ha, eller en sängkompis de nätter kidsen är hos exet? Hon kanske inte alls är så seriös som vissa killar här på forumet tror. Tjejer/kvinnor är sååå olika, liksom killar/män... Så ta det lugnt och kolla läget. Framförallt: prata! Och hur seriös tänker du vara själv? :confused:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg