Dejta en 2 barn's mamma....

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Som rubriken lyder... :tuttar

Vilka regler gäller för detta?? Ska man köra på som vanligt eller finns den något att tänka på, känns lite annorlunda om vi säger så? Brukar vara barnfritt för min del annars...

Lite info, har typ, träffat henne 3 gånger på 2 veckor....

Vad ska jag göra... :confused: :va

Om du tror att du menar allvar med henne så kan det vara en bra idé att bli poppis hos knoddarna. Då kommer hon att smälta och allt blir bra. Vill du bara laja lite är det väl kanske bättre att INTE bli för knuten till barnen, för deras och din skull. Stek henne när de är på dagis och gitta därifrån innan de kommer hem.

Eller vad fan vet jag?

Kuritas skrev:
2219479 Om du tror att du menar allvar med henne så kan det vara en bra idé att bli poppis hos knoddarna. Då kommer hon att smälta och allt blir bra. Vill du bara laja lite är det väl kanske bättre att INTE bli för knuten till barnen, för deras och din skull. Stek henne när de är på dagis och gitta därifrån innan de kommer hem.

Eller vad fan vet jag?

Håller med, helt rätt strategi!

Vänta med att bli tjenis med kidsen tills du vet om det blir seriöst, det är mitt tips.

De kanske letar efter en fadersfigur och om mamma dejtar killar på löpande band och alla satsar på att få pluspoäng hos henne genom att bli poppis hos barnen så kommer det att sätta spår hos dem.

Vill du ändå få pluspoäng hos donnan, berätta att du inte vill träffa barnen för mycket i början eftersom du bryr dig om dem. Score...

.

Kör med raka puckar och se till att ungarna inte blir lidande. Sen är det väl som vilket vanligt kk-förhållande som helst, blanda inte in känslor. Är det mer seriöst så får du tänka på ungarna igen....

Acceptera att barnen förmodligen är det viktigaste i hennes liv. Är du seriöst intresserad visar du att du är ansvarstagande och inte blir ett tredje barn.

I övrigt skrev Kuritas och Lurch det bra.

Hitta en annan kvinna utan barn, sedan kan du odla egna ungar med henne...

Barn på köpet - nej tack

Träffade en paketlösning år 2000. 2002 gifte vi oss och idag är jag "bonuspappa" till en 15 resp. 17-åring. (Jag är 40 utan egna kottar). Ser odjuren som mina och de är superhärliga. (Gillar hojåka också). :banana

Efter ca 1 månad träffade jag odjuren på neutral plan utan mutor under några dagar där ungarna var i fokus. Klockrent. :tummenupp Sedan dess har det bara flutit på utan större problem.

Innan det träffade jag ett par hugg som var desperata på barn och kunde inte snacka om annat. Mycket värre säger jag då man fick skjuta löst hela tiden för jag inte var beredd. :brinnerup

Fundera efter några dejter med quinnan hur seriöst du vill ha det. Men ta det stegvis som flera sagt. Är det värt det???

Hmm, man kan köra på sam vanligt då... skulle jag kunna tolka de hela som :banana

Herman skrev:
2219448 Som rubriken lyder... :tuttar

Vilka regler gäller för detta?? Ska man köra på som vanligt eller finns den något att tänka på, känns lite annorlunda om vi säger så? Brukar vara barnfritt för min del annars...

Lite info, har typ, träffat henne 3 gånger på 2 veckor....

Vad ska jag göra... :confused: :va

Mja.. Tänk på att använda extra tjocka/många kondomer så du får någon markkänning! Eller ta na i brumman direkt!

Prata med tanten!

Dejta och jufsa på, men inte framför barnen.

Vinner du barnens hjärtan har du kommit långt hos morsan.

Sen när det gäller uppfostran:

Små barn hjälps man åt att uppfostra, då efter hennes redan klara regler!
Fast, i första hand är det ju morsan som är chefen!

Stora (dvs redan uppfostrade) brukar klara sig bra själva. Ställer man sig neutral så vinner man mkt respekt från båda sidor.

Allt beror ju på hur gamla hennes barn är.

Om hon har barnen varannan vecka kan ni ju börja med att dejta dom veckor hon inte har barnen, sen kan du ju börja hälsa på lite, typ en gång i veckan när hon har barnen också, det kan kännas surt att inte få träffas när man vill, men för barnens skull kan det ju vara bättre att smygstarta lite.

Själv skulle jag inte släppa in någon ny i familjen innan det är ok med ungarna, vilket ju är lättare att prata om ju äldre ungarna är.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg