Dejta bad boys (fängelse-muppar)

Ni glömde tjejerna som gång på gång släpar hem en alkis/narkoman "för hos mig blir han trygg och fri från missbruk"

Tror det är bättre än att ragga på krogen i alla fall. Tjejerna på prisondate lär ju vara lättroade och kravlösa. Skönt att slippa hålla på att dansa med tjejerna och all annan tjurskit som krävs för att tjejerna ens ska börja spela svårfångade.

Tror det är bättre än att ragga på krogen i alla fall. Tjejerna på prisondate lär ju vara lättroade och kravlösa. Skönt att slippa hålla på att dansa med tjejerna och all annan tjurskit som krävs för att tjejerna ens ska börja spela svårfångade.

Som världens starkaste man torde du väl kunna hoppa över den detaljen?

Som världens starkaste man torde du väl kunna hoppa över den detaljen?

4249706346.jpg

Det här är ju en glimrande programidé:Bugar
Efter WT-satsningar som tex "Rent Hus", "Grannsämjan" "Ullared" samt "Lyxfällan". Så kan nu ett skräddarsytt TV-team hjälpa överåriga hubba-bubba-brudar med sina "projektkillar"

Du vi måste skissa lite på den idén! Syrran har bra kontakter med både Silverback och strix och har jobbat på flertalet Robinson. Levererar vi en oemotståndlig programidé så tjänar vi storkovan I tells ya!

"WT söker någon vars namn slutar på ie"...

Eller så vänder vi på det så ett gäng Lisette, Janette, Jeniffer, charlotte får slåss om samma massmördare.

Edit: haha kollade på Prisondate...

Hej!

Jag avtjänar just nu ett 4,6 årigt straff för grovt rån och har ca 2 år kvar av mitt straff.

Jag är en äventyrlig och lugn man och mina fritidsintressen är gymmet, djur, film. musik och sport.

Jag söker nu efter en kvinnlig vän. Du får gärna vara en romantisk och blyg tjej som tycker om film, musik eller matlagning.

Skriv gärna några rader och berätta vem du är. Så hörs vi!

Kram

Gillar:Kampsport, Tatueringar, Filmer (Blood in blood out), Djur(kamphundar)

Gillar inte: Falska, Backstabers, Gollbögar

Last edited:
Du vi måste skissa lite på den idén! Syrran har bra kontakter med både Silverback och strix och har jobbat på flertalet Robinson. Levererar vi en oemotståndlig programidé så tjänar vi storkovan I tells ya!

"WT söker någon vars namn slutar på ie"...

Eller så vänder vi på det så ett gäng Lisette, Janette, Jeniffer, charlotte får slåss om samma massmördare.

Exakt! Först måste vi ha en populist som tex Bingo Rimér, som kan konsten att hetsa upp en kåt gruppdynamik hos de giftaslystna. Sen måste vi även ha korta inslag med ngn sorts motpol och broms på hormonstormar och rosa framtidsplaner.

Här skulle man tex kunna tänka sig en osminkad och disträ GW Persson, som med luttrad min och torra statistiskt säkerställda kommentarer får tala om vad som typiskt kan gå snett i det tilltänkta förhållandet.

Sedan får resp gruppdeltagare i enrum frontas med GW.s bandade kommentarer, Förhoppningsvis talar tjejerena om hur "fett dum i huvvet GW e", killarna slänger förhoppningsvis in lite mordhot.

På programmets hemsida måste det finnas chatrum för de trollbundna tittarna, därur kan vi direkt fiska nya idéer och uppslag för kommande avsnitt. Heta trådar= het topic

Vi kommer bli rika som troll!

Last edited:
Här skulle man tex kunna tänka sig en osminkad och disträ GW Persson, som med luttrad min och torra statistiskt säkerställda kommentarer får tala om vad som typiskt kan gå snett i det tilltänkta förhållandet...

Haha. Det lägger man på i efterhand som en speaker genom hela serien. Under inspelningen framställs projektet som helt seriöst.

De sista 5-10 minuterna av varje avsnitt går till en såndäringa uppföljning av respektive romans likt det man har i grannfejden.

Konstapel Thor-leif 53 "Nä vi hittade vad som verkar vara resterna av "Jeniffer 22 jordsnurr" här under Tranebergsbron. Men vi väntar på en analys då det endast rör sig om fragment av hår och tänder samt en knäskål".

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...