Dejta bad boys (fängelse-muppar)

Själv har jag gett upp tröstandet och sympatiserandet eftersom de aldrig lär sig...

Fredag eftermiddag...
- "Jag klarar inte av vanliga 'snälla' killar, de är så tråkiga!"

Måndag morgon:
- "VARFÖR är alla killar jag träffar svin?"

Själv har jag gett upp tröstandet och sympatiserandet eftersom de aldrig lär sig...

Fredag eftermiddag...

Måndag morgon:

:D

Det bästa du någonsin skrivit, tror jag.

Alla har skelett i garderoben får en ny innebörd.

Vem menar du? Killen som verkade spännande på fredag men var ett svin på måndag eller Korvgubbe som för en gångs skull plockade fram en vettig åsikt ur sin vanligtvis väl tillslutna garderob?

Roligaste är ju snubben som ja jag citerar från sidan:

"En av kontaktannonserna är från Janne som avtjänar ett 12-årigt fängelsestraff för mord. Han beskriver sig själv som en "lugn och sansad person med fötterna på jorden" som på fritiden gärna ägnar sig åt "hemmet, djur och USA-bilar"."

Hur kan man anse sig vara lugn och sansad när man mördat någon? Eller var det planerat överlagt mord i lugn och ro eller?

Pluspoäng? Eller va?

Fredag eftermiddag...

Måndag morgon:

:tummenupp och åter :tummenupp

Inte mycket att argumentera om dock, brudar är som dom är, bara å gilla läget.

Roligaste är ju snubben som ja jag citerar från sidan:

"En av kontaktannonserna är från Janne som avtjänar ett 12-årigt fängelsestraff för mord. Han beskriver sig själv som en "lugn och sansad person med fötterna på jorden" som på fritiden gärna ägnar sig åt "hemmet, djur och USA-bilar"."

Hur kan man anse sig vara lugn och sansad när man mördat någon? Eller var det planerat överlagt mord i lugn och ro eller?

Pluspoäng? Eller va?

Jag undrar hur man kan ägna sig åt hemmet, djur och bilar, på fritiden när man sitter inne.... På permis då kanske... :va

Fredag eftermiddag...

Måndag morgon:

Ameh, illustrerad vetenskap har publicerat artikel om det. Det beror på den däringa cykeln de har som slår av och på blodflödet i underlivet. Under en viss tid av cykeln blir de attraherade av tüffingar. Det är då farbror svensson ska plocka fram räjserhojen :hojsmilie och visa sig på styva linan om han vill behålla käringa

PS: Läste i någon studie att många kvinnor som är intresserade av män som sitter i fängelse är det på grund utav att de tror att de inte förtjänar en problemfri kille (pga taskigt självförtroende mm).

PS: Läste i någon studie att många kvinnor som är intresserade av män som sitter i fängelse är det på grund utav att de tror att de inte förtjänar en problemfri kille (pga taskigt självförtroende mm).
Ja, antingen är det synd om de små liven eller så är det helt enkelt jävligt spännande med ett projekt.
Jag röstar på alternativ två.

Ja, antingen är det synd om de små liven eller så är det helt enkelt jävligt spännande med ett projekt.
Jag röstar på alternativ två.

Det här är ju en glimrande programidé:Bugar
Efter WT-satsningar som tex "Rent Hus", "Grannsämjan" "Ullared" samt "Lyxfällan". Så kan nu ett skräddarsytt TV-team hjälpa överåriga hubba-bubba-brudar med sina "projektkillar"

Först ut i programmet "Projektkillen" skulle tex kunna vara en kvinna med nyfunnen protegé vid namn Juha, osv
http://www.dn.se/nyheter/sverige/tungt-kriminella-som-gatt-hem-hos-kvinnor-1.922646

Last edited:
www.prisondate.se är ju helt enkelt en fängslande sida!

hur skulle det vara med en:

"Hej!

Avtjänar just nu ett 3-årigt straff för misshandel och har ca 2 år kvar av straffet.
Är en envis, generös och social kvinna som tycker om musik och dans.
Jag söker efter en generös och rolig man.
Skriv och berätta lite om dig själv så skriver jag tillbaks.
Kram

Hon har även två barn :gnissla

Eller kanske,

"Jag är en sprallig och glad tjej som just nu sitter på Hinseberg. Jag är dömd till 4 år för narkotikabrott och har ca 2½ år kvar av mitt straff.
Jag tycker om att vara ute i naturen, något som just nu är lite svårt.. Tar väl nån promenad här inne varje dag, men längtar efter en skogspromenad Smile
Skulle bli jätte glad om någon ville skriva några rader om vad som helst... Ett brev skulle muntra upp min dag lite Smile
Söker efter en manlig vän, till att börja med iaf.. Wink
Vi hörs!
Kram kram"

Hon hade bara ett barn.

Tyvärr finns det bara fem tjejer :(

Ensam fånge söker, Nått för TV4 till våren...
Brevöppning på fängelsefiket och senare i serien gruppträffar i beöksrummet.

Rubriker i Aftonbladet till sommarn: Nu gifter de sig i fängelsekapellet.

Alltså, att fångar är mäniskor med känslor är inget konstigt...att brudar letar upp Helge Fossmo som är dömd för anstiftan till dråp (av sin fru) är JÄVLIGT konstigt. Brudar är konstiga...vissa mer än andra!

Vad är det för konstigt med det där igentligen?
Det flesta brudar vill bli behandlade som skit (till en viss gräns då givetvis) men väldigt många brudar verkar ju må bra av att man behandlar dom som små slynor att vara snäll och gullig funkar oftast inte i längden...

Som sagt tjejer är märkliga små saker...

Edit: - Jag blev så nyfiken att jag svarade. Sen började vi brevväxla och sen träffades vi på rättspsyk i Huddinge

Låter som en bra familje far! :yoparty

Ja som sagt det lönar sig att vara kriminell i Sverige!! kriminella personer både försörjer sig och lever ett "bra" liv och sedan om de åker fast och det skiter sig så sitter de inlåsta i en fritidsgård där de blir attraktiva för brudar som sedan för dessa kriminellas gener vidare.

va fan är männskligheten påväg?

hur pass mycket info kräver de på den "nya" sidan och hur mycket går det att kolla upp om en person?

för snart kommer ju alla wanabe wangsta/badboys regga sig där och leva dubbelliv....allt för att få borra möggelkött som har nå fel på huvudet för de inte får bättre.

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...