Roosterman
Burner... Roosters MCC
Måste faktiskt säga att det är fasen riktigt snyggt gjort att TRÄFFA den enda stolpen på parkeringen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Måste faktiskt säga att det är fasen riktigt snyggt gjort att TRÄFFA den enda stolpen på parkeringen![]()
Det är det som är den stora gåtanMen om du klurar riktigt noga och kollar igenom inläggena i tråden EN gång till så ska du nog se på fan!
![]()
Jag vet att cr500orna kallades "elsinor", så är det nån av hojarna det åsyftar?
Kul att de gillades, självdistans och en retsam klippare is the shit när de kommer till vurporJag ger mitt gillande, att vurpan är med visar på lite självdistans, jag vet ett antal vurpor som fanns på film men aldrig kom ut, för piloterna var för coooooola....
När ska jag sätta kamera på moppen?
Tja, testade lite i höstas som kom med på 4an idag så nu är ju oskulden tagen!
Fredrik![]()
Vi brukar hålla oss till parkeringar när det ska tränas, men då de är en bit att åka mellan parkeringar och avskilda platser brukar det självklart bli lek på vägen med. Men ärligt, hur många kör som änglar egentligen?Ser ju roligt ut, men varför håller ni er inte till en enskild parkering istället för att trixa ute i trafiken? Tyvärr så gör ju era spektakel i trafiken att alla vi motorcyklister får dåligt rykte.
![]()
Men ärligt, hur många kör som änglar egentligen?tror inte du gör det heller
![]()
Kul att de gillades, självdistans och en retsam klippare is the shit när de kommer till vurpor
Trevligt inslag på 4an
Vi brukar hålla oss till parkeringar när det ska tränas, men då de är en bit att åka mellan parkeringar och avskilda platser brukar det självklart bli lek på vägen med. Men ärligt, hur många kör som änglar egentligen?tror inte du gör det heller
Jazen, stolpskott eller stolpe ut, landade nästan i krysset till en av rutorna till o med...![]()
Fixade till lite...Blev det stolpen-in? (Med bruden.)![]()
Jorå, visst fan kör jag som en ängel, använder dessutom sunt förnuft och planerar körningen. Problemet är ju, även om ni är duktiga på att trixa med era cyklar, att allmänheten får en dålig bild av oss åkare och vi förlorar en hel del i respekt och förtroende allra helst då man ska diskutera med en "vanlig" bilist. Man får i princip nästan jämnt försvara sig just för att såna som ni och de där som gärna gasar 200+ i samhällena ställer till det för oss andra som håller sig inom de trafikreglementerade ramarna.
Lägg upp film då ni kör på bana eller avspärrad bana där allmänheten inte har tillträde, det är väl mycket bättre, eller? Är det bara ert ego och bekräftelsebehov som gör att ni måste "lattja" bland övrig och allmän trafik?
Fixade till lite...![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti