Video Dedikerad till elise, + crash!

Måste faktiskt säga att det är fasen riktigt snyggt gjort att TRÄFFA den enda stolpen på parkeringen;)

Grymt!:tummenupp

Roligt att se lite hojåka från Gävle dessutom, brukar vara dåligt med det!

Jag ger mitt gillande, att vurpan är med visar på lite självdistans, jag vet ett antal vurpor som fanns på film men aldrig kom ut, för piloterna var för coooooola....
När ska jag sätta kamera på moppen?
Tja, testade lite i höstas som kom med på 4an idag så nu är ju oskulden tagen!

Fredrik:tummenupp

Skön sen så måste jag kolla om det är Ninjan med Daytona 675 röv & lite alu som det stod BAC på hela ramen i början som jag satte ihop för några år sen & hur den isåfall funkar & mår (om det nu var den med det tror jag) vem har den nu???

Ser ju roligt ut, men varför håller ni er inte till en enskild parkering istället för att trixa ute i trafiken? Tyvärr så gör ju era spektakel i trafiken att alla vi motorcyklister får dåligt rykte.
:dummer

Jag ger mitt gillande, att vurpan är med visar på lite självdistans, jag vet ett antal vurpor som fanns på film men aldrig kom ut, för piloterna var för coooooola....
När ska jag sätta kamera på moppen?
Tja, testade lite i höstas som kom med på 4an idag så nu är ju oskulden tagen!

Fredrik:tummenupp
Kul att de gillades, självdistans och en retsam klippare is the shit när de kommer till vurpor :tuttar

Trevligt inslag på 4an :tummenupp

Ser ju roligt ut, men varför håller ni er inte till en enskild parkering istället för att trixa ute i trafiken? Tyvärr så gör ju era spektakel i trafiken att alla vi motorcyklister får dåligt rykte.
:dummer
Vi brukar hålla oss till parkeringar när det ska tränas, men då de är en bit att åka mellan parkeringar och avskilda platser brukar det självklart bli lek på vägen med. Men ärligt, hur många kör som änglar egentligen? :va tror inte du gör det heller ;)

Jazen, stolpskott eller stolpe ut, landade nästan i krysset till en av rutorna till o med... :näsblod

Kul att de gillades, självdistans och en retsam klippare is the shit när de kommer till vurpor :tuttar

Trevligt inslag på 4an :tummenupp

Vi brukar hålla oss till parkeringar när det ska tränas, men då de är en bit att åka mellan parkeringar och avskilda platser brukar det självklart bli lek på vägen med. Men ärligt, hur många kör som änglar egentligen? :va tror inte du gör det heller ;)

Jazen, stolpskott eller stolpe ut, landade nästan i krysset till en av rutorna till o med... :näsblod

Jorå, visst fan kör jag som en ängel, använder dessutom sunt förnuft och planerar körningen. Problemet är ju, även om ni är duktiga på att trixa med era cyklar, att allmänheten får en dålig bild av oss åkare och vi förlorar en hel del i respekt och förtroende allra helst då man ska diskutera med en "vanlig" bilist. Man får i princip nästan jämnt försvara sig just för att såna som ni och de där som gärna gasar 200+ i samhällena ställer till det för oss andra som håller sig inom de trafikreglementerade ramarna.

Bra mycket mer underhållande än alla bomba satan i 200+ med tankkamera rullar iaf. Spelar väl ingen roll hur många cc hojarna har? Keep it up!:tummenupp

Jorå, visst fan kör jag som en ängel, använder dessutom sunt förnuft och planerar körningen. Problemet är ju, även om ni är duktiga på att trixa med era cyklar, att allmänheten får en dålig bild av oss åkare och vi förlorar en hel del i respekt och förtroende allra helst då man ska diskutera med en "vanlig" bilist. Man får i princip nästan jämnt försvara sig just för att såna som ni och de där som gärna gasar 200+ i samhällena ställer till det för oss andra som håller sig inom de trafikreglementerade ramarna.

Jag skulle kunna lägga upp en video när vi kör som änglar om det är det du vill :) Vem vet, dom kanske är roliga och kolla på dom också! :yoparty

Lägg upp film då ni kör på bana eller avspärrad bana där allmänheten inte har tillträde, det är väl mycket bättre, eller? Är det bara ert ego och bekräftelsebehov som gör att ni måste "lattja" bland övrig och allmän trafik?

Lägg upp film då ni kör på bana eller avspärrad bana där allmänheten inte har tillträde, det är väl mycket bättre, eller? Är det bara ert ego och bekräftelsebehov som gör att ni måste "lattja" bland övrig och allmän trafik?

och som vanligt finns här nån moraltant som ska sura och va tråkig! :arsele

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...